Friday, September 23, 2005

Daily lifestyle

Eh, mrzi me jednostavno da dizajniram ovaj blog. Znam da ću se kad-tad nakaniti i učiniti taj krucijelni korak i učiniti da blog zaista liči na nešto, ali mi za sada zaista mrzi. Ionako je to jedna fizikalija - promeni boju, publish, view blog. I ajde Jovo nanovo. I opet. I opet. I opet! Dok ne istabanam dotični layout. Kao što rekoh, ima vremena.

Juče sam pokušao da naučim nešto malo gradiva iz Integralnog transporta. Kakav bedan izgovor za predmet, a još manje za ispit. Zilion podela, besmislenih da zlo bude veće, sve totalno nepamtljivo. Neverovatno, kako na 5-oj godini studija, naviknut na stručno gradivo teško ulaze u glavu baljezgarije totalno drugačije forme i oblika. Drumski sam smer, a oni nam uvališe ovaj predmet sa Integralnog smera. Idiotizam. Radije bih spremao i Autobaze i Autostanice nego Integralni, koliko god ljudi pričali da je Putnik najveća prepreka na mom smeru.

Neki put čoveka uhvati smor i nervoza vezane za stvari koje poseduje i dobije maniju da pokupuje sve što je kao dete ili bubuljičav tinejdžer želeo. Opet sam u toj krizi - želim nov 72cm flat tv, štampač koji može da štampa na CD-ovima, treba mi jesenja i zimska garderoba (odeće nikada dovoljno), obuće... i kao vrhunac - želim drugi auto. Nešto od toga ću nadam se, nabaviti u subotu kada sa Kumom i Biljom odem do Metroa, a auto... to će pričekati sledeću godinu, najverovatnije... A ako sam kurate sreće, možda i duže.

2 comments:

  1. Brate, pa ti smarash vise od mene! :D

    ReplyDelete
  2. Čini ti se. Nije ovo blog koji treba da zainteresuje gomilu ljudi, već jednostavno - mesto za moje lične misli i dogodovštine. Ako neko dođe i pročita - dobrodošao, a ako ne... nema ni veze.

    Pa i ako smaram... smaram najviše sebe :) A to je zato što si imao velikog uticaja na mene preko tvog bloga!

    ReplyDelete