Sunday, September 25, 2005

Vikendima se treba odmarati

A ne učiti kao budaletina. Počinjem da prezirem ovaj glupavi ispit iz jednog, jedinog razloga koji sam u prethodnom postu napisao. Glupavi nestručni predmet. Zar im nije bilo lakše da to nekako uguraju u drugu ili eventualno treću godinu studija dok je još čovek voljan da uči raznorazne balavurdije koje nemaju veze sa životom, nego da u petoj, poslednjoj godini studija pokušavam da za taj jedan "ispit" preobratim svoj mozak. A dotični je naviknut na struku i stručne predmete. Idiotizam. No, sutra je dan kada ćemo videti koliko sam uspešno "naučio" dotični ispit. Tja...

Juče sam sa mojim Kumom otišao do Beograda, tačnije do Metroa, u šoping. Kupio sam nešto što sam planirao, pa i nešto što nisam planirao. Štampač je donešen u kuću, kao i USB flash disk, ali je i PP aparat (za ne daj Bože) kupljen za kola. Kupovinu televizora, kao i nešto od odeće (prvog ima dobar izbor u Metrou, a drugo - poprilično slabo) ću odložiti za posle ispita. Trebam se koncentrisati na ova dva ispita, pa ćemo se posle ćerati sa ekonomijom i individualnom potrošnjom.

Kada sam već kod potrošnje, dolazim do stalne teme u mom životu... Kola... Pih, ti servisi su stalna boljka. Hvala Bogu (pu, pu, pu, da ne ureknem), pa nisam imao većih kvarova u skorije vreme. Dobro, da ne lažem, menjao sam jedan relej kao i elektromotor prskalica ali to je sve sitnica. Trebam uskoro kupiti ulje za menjač pošto čini mi se, nijednom nije menjano, trebam se spremiti i za zimu. Antifriz, glicerin u brave, srediti i centralnu bravu... standardne zimske čarolije. Videćemo...

Jedva čekam da prođe cela ova gungula oko ispita. Iz više razloga: da prođu ispiti (pa naravno!), da dobijemo platu na poslu, da otvorim račun u drugoj banci, sredimo kola za zimu, pokupujem odeću... auh...

Smor je ovaj vikend, stvarno. I pored lepih stvari - kupovine štampača i poneke sitnice, nisam se ljudski odmorio zbog glupavog ispita. A vikendi tome služe, zar ne?

No comments:

Post a Comment