Thursday, October 27, 2005

Fušeraj

Pre četiri dana bio sam svedok veeelikog popuštanja papučice kočnice na mom automobilu. Osetio da propada, da auto uopšte ne koči kako valja pa sam otvorio haubu i video da kočionog ulja jedva da ima. Totalno ispod minimuma. Dopunim ja, kada juče ima šta da vidim - nivo je opet opao. Zaključak: negde piški. Primetim da mi je kod prednjeg levog točka zamašćeno ogibljenje pa sam pretpostavio da je kočiono crevo popustilo. I bio sam u pravu.

Juče odem do majstora Dizije da pogleda u čemu je problem, verovatno ne gine menjanje jednog - kad ono ni drugo nije ništa bolje. Znači oba promeniti, jel'?

Ovo me nimalo ne bi čudilo kada ne bih znao da sam kočiona creva menjao pre skoro tri meseca. Oba prednja i prednje kočione pločice (koje su počele da prave risove na disku, još jedan loš znak). Pre puta na Zlatibor i letovanja sredio sam kočnice kompletno, jer ne volim da Vrag odnese šalu kada su takva putovanja i vožnja uopšte u pitanju. Ne mogu da verujem da nisu izdržala creva ni dva meseca. Zaista! Pa da li je to toliko loš kvalitet, da ne traje duže. Pobesneo sam juče tražeći nove, pošto sam shvatio da novih nema! Pardon, ima ih koliko god hoćete, ali samo te famozne firme Fenox, čiji su proizvodi "junački izdržali" čak dva i po meseca. E, pa više ih neću kupovati. Našao sam jedan od druge firme, danas ću drugi da kupim i menjaj ih Dizija.

Čak sam se toliko iznervirao da sam dotičnoj firmi poslao i mail, pa sam dobio i očekivani odgovor.

Dear Goran Ratkovic, Thanks a lot for your information and your concerns. As a Chief of Foreign Purchasing, I'd like to get more details of the defective products you've bought.
Please be kind to give the identification data on the brake hose:
  • marking (which color), how many stripes, which letters and whatnumbers are printed on the rubber hose pipe
  • marking on the fittings
  • if possible please send the digital photos
You know the problem is that there're many companies trying to make fakes to Fenox products especially in China, so we want to be sure that the defective prodcuts you're blaming us for, are our products. In fact the quality of our products are thoroughly checked within production and periodically checked for durability, and we're sure the quality of our hoses is O.K.

Looking forward to getting your immediate reply.
Thanks in advance!
E, pa super. Brigo moja pređi na drugoga - u ovom slučaju na pirata. U svakom slučaju moja Lada neće videti više nijedan Fenox-ov proizvod, koliko god oni bili dobri. Baš iz tog razloga da ne bih dobio pravi fušeraj, kakav se samo inače kod nas i može videti u dobro opremljenim prodavnicama auto delova.

No comments:

Post a Comment