Wednesday, October 05, 2005

Gomila lepih obaveza

Fakultet, posao, posao... Ne, to nije gomila lepih obaveza, to je uglavnom gomila svakodnevnih obaveza koje uglavnom donesu glavobolje i muke prosečnom studentu, zaposlenom - kome god. Doduše, posao samo jednom mesečno donese pravu radost (dan kada se dobija plata - hehe), ali o tome nije ova moja tema. Pretpostavljam da je većina vas bila u situaciji da većinu stvari odlaže zbog toga što ima preče obaveze koje jednostavno ne mogu da čekaju. Fakultet je kod mene prioritetan, i već tri nedelje što zbog faksa, što zbog posla stalno odlažem one lepe obaveze. One koje prijaju. Koje mi ubijaju vreme zarad odmora mozga. Druženja. Izlazaka. Upoznavanja ljudi. Ljubljenja sa devojkom. Sređivanja kola. Čačkanja mečke u određenim sferama gde vam nije mesto, ali vas živo interesuje kakvu biste tu ulogu mogli da imate i kako biste se pokazali.

Kao što rekoh, tri nedelje odlažem te lepe obaveze. I često se nagomilaju, natrontaju da ni posle ovih bitnijih (meni manje milijih) obaveza ne mogu da stignem da ih ispunim. Karting. Jednodnevni odlazak u Kragujevac sa devojkom. Kafenisanje sa društvom po kućama ili u kafiću (po izboru većine). Posvećivanje sopstvenim sajtovima (izuzev ovog, svi su se zapustili). Definitivno sređivanje i reorganizacija sobe. Shopping. Snimanje filma i pomaganje momcima iz 15MP. To je samo jedan deo onih lepih stvari, a ima ih još, ali verujte ne mogu da se setim...

Sutra je poslednji ispit za oktobarski rok. Usmeni deo iz Bezbednosti u saobraćaju 1. Milan Vujanić (koautor novog zakona o bezbednosti saobraćaja) i nekolicina studenata, oči u oči. Pa hajde, da ga pogledam, položim i to i miran sam sa fakultetom, makar što se ispita tiče - do decembra, ili makar januara. Biće dovoljno da ispunim sve svoje ćejfove i da ta gomila lepih obaveza bude konačno obavljena. Drž'te palčeve sutra!

4 comments:

  1. ja znam da si vec polozio! hehehe i vec sam ti cestitala! karting?! ja jedva cekam da idem ali nemam s kim...znas nekoga ko hoce? hehehe

    ReplyDelete
  2. "Sutra" je prošlo baš kao što Duša reče - položio sa omiljenom studentskom ocenom, šes' :) A ti natty, kakvi su planovi za dalje?

    Karting? Jel' neko rekao karting?! Evo i mog brata sam naložio na to, samo da se skupimo i odosmo u Autocentar!

    A i ne znaš ti za džabe da sam položio, jel'? Lepo smo se zapivili sa Kumom u četvrtak na Šaranu! :D

    ReplyDelete
  3. Planovi? Subota izlazak u grad. Ako se u nedelju probudim iz alkoholne kome, palim za Bg. U ponedeljak počinju predavanja. Dotle dosežu moji planovi. Nije da baš želim da zagledam u budućnost previše.

    ReplyDelete