Tuesday, October 25, 2005

Po 5 omiljenih

Prethodno pisanije me je poguralo da razmislim o 5 omiljenih pesama iz po neke kategorije. Ima više kategorija, naravno, a Precious se ugurao u jednu. Inače ne bi bilo ove teme, jel'? Dakle da počnem...

5 pesama koje volim da slušam kada sam srećan
1. Sting - Englishman In New York
2. Cranberries - Imagination
3. Will Smith - Summertime
4. REM - Man On The Moon
5. Underworld - Two Months Off

5 pesama... kada sam tužan
1. A New Funky Generation - Messenger
2. Vlado Georgiev - Žena Bez Imena
3. George Michael - Careless Whisper
4. Jean Michel Jarre - Oxygene (ceo album)
5. Urge Overkill - Girl, You'll Be a Woman Soon

5 pesama koje uvek imaju (ili mogu imati) neko značenje za omiljenu osobu
1. Cutting Crew - Died in Your Arms Tonight
2. George Michael - Fast Love
3. Levitation - More Than Ever People
4. Robbie Williams and Nicole Kidman - Something Stupid
5. Depeche Mode - Precious (novopridošli listi)

5 pesama koje sam obožao kao klinja
1. Bonnie Tyler - Holding out for a Hero
2. Stevie Wonder - I Just Called to Say I Love You
3. U96 - Das Boot
4. Technotronic - Pump Up The Jam
5. Michael Jackson - Billie Jean

5 pesama iz mojih srednjoškolskih dana
1. Reanimator - Bigger and Bolder
2. Scooter - Coldwater Canyon
3. Technohead - I Want to Be a Hippie
4. Dune - Hardcore Vibes
5. Kingdom - Undercover Anarchist

5 omiljenih techno pesama
1. Chicane featuring Bryan Adams - Don't Give Up
2. Robert Miles - Children
3. DJ Tiesto - Adagio for Strings
4. Chicane - Lost You Somewhere
5. Armin Van Buuren - Shivers

5 omiljenih non-techno pesama
1. Pink Floyd - Take It Back
2. A-Ha - Take On Me
3. Europe - The Final Countdown
4. Johann Strauss - The Danube Waltz
5. George Michael - Jesus To a Child

Hajde čik da uspete da nađete sve pesme! Čisto sumnjam... Naročito ove iz srednjškolskih dana. Pa i ja ih imam samo na kaseti ;)

6 comments:

  1. u pravu si za ove iz srednje škole... Ne znam nijednu! :-))
    Moraću i ja da smislim svoje omiljene pa ću postovati kod sebe da pročitaš.Totalno različito od tebe,to već sad vidim...

    ReplyDelete
  2. ja bih kao kategorije stavila:
    kad se voziš
    kad štrebaš
    za seks
    pri napijanju
    za meditaciju
    za aerobik
    za kuliranje na plaži
    ...

    ReplyDelete
  3. choodan izbor rekao bih :)
    no o ukusima ne vredi raspravljati pa se u istu (raspravu) necu ni upustati. da ne budem pogresno shvacen okj su to pesme ali nisu moja sholja chaja ;)

    ReplyDelete
  4. Vidiš Natty, mogli bi i takvu kategorizaciju da napravimo. Except... ovo za aJerobik. :)

    ReplyDelete
  5. skroz dobra ideja za ovu listu!pokusavam stalno i ja da napravim neku svoju ali mi ne ide iz razloga sto slusam veoma raznoliku muziku sto mogu da primetim i kod tebe.btw podrzavam natty sto se tice novih kategorija :)pozz

    ReplyDelete
  6. p.s. mojne bre ta mala slova ocoravih!

    ReplyDelete