Friday, November 18, 2005

Eh te studije...

Često razmišljam o tome kada ću, kako i na koji način završiti svoje famozne studije. Taj fakultet koji se po mom mišljenju baš otegao, razvukao kao gumica za teglu i teži da izdrži jedno 7 do 8 godina aktivnog tegljenja...

Ima ipak i nešto dobro u svemu ovome. Davne (predratne) 1998 godine upisao sam Saobraćajni fakultet i kao većina brucoša imao koliko-toliko svetlu viziju o svom studiranju i neki rekordan rok za koji bi se one mogle završiti. Naravno, odmah posle '98. došla je poznata '99. godina gde se nisam baš dobro snašao. Naredne godine, pa sve do dana današnjeg ja radim i studiram istovremeno. Nimalo nije lako... Naročito sada...

Baš sada, kada je ostalo malecno parče fakultetskog kolača a moj stomak je prepunjen i muka mi je svega toga. Baš i sada kada treba da pohađam (poslednje) vežbe iz Bezbednosti i kada četvrtkom moram oko 12-13h budem na Voždovcu. Mrsko mi je više. Imam osećaj da sam postao tako trom i tako odbojan prema fakultetu i svemu što on predstavlja.

Daj Bože da izdržim do kraja. Negde se mora ispustiti pritisak koji je polako jačao i koji me je činio nervoznim. Jednostavno želim što pre ovu priču da ispričam i da dobijem tu (prokletu) diplomu kako bih se okrenuo drugim stvarima... Obavezama tj. Čekaju me još 2.5 ispita i gotovo. Još samo to malo, malo i gotovo. I neće me videti više profesori sa SF-a... :/

No comments:

Post a Comment