Thursday, January 26, 2006

Kome još treba januar?

Definitivno ispada da je jedan od najgorih meseci u toku cele godine. Ako izuzmemo neke regularne stvari kao što su prežderavanje na slavama, raznim novim godinama i božićima, pa se tu nađe i poneki rođendan, ovaj mesec je vreme kada se uglavnom osetim izuzetno smoreno. Razlog? Nepoznat. Makar za sada. Pretpostavljam da su opet u pitanju dva činilaca: posao i vreme.

Ali zašto baš januar? Gde baš da se sve potrefi u tom mesecu. Pa eto, dešava se. I to baš u januaru. Počnimo od drugog uzročnika - vremena. Januar je uglavnom ili preplavljen oblacima, da li kišnim ili snežnim (ovo drugo mi u suštini ne smeta - kao što ste mogli pročitati), ali tmurno nebo, vetar pa i onaj mraz koji smrzne slince koji se zbog hladnoće razbaškare po brčićima momaka (i devojaka) - e to su svi glavni uzročnici. Ali za to ima leka - šal, kapa, rukav'ce. Ali avaj, ponekada je i džabe zato što je neizbežno negativno raspoloženje što zbog vremena, što zbog prežderavanja.

"Dobro jutro devojčice, lep i zimljiv dan danas!?"
"More, marš bre u pi*ku materinu! Je*em li vam..."

Prvi razlog, ili sada već drugi u ovom nabrajanju je posao. Makar za mene. Posledice velikog provodadžisanja u januaru (nabrojane nove godine, božići, itd, itd) su neizbežne. U kombinaciji sa poslom, nemoguće je a ne biti umoran u određenim momentima. A treba popodne učiti za januarsko-februarski ispitni rok. I to dva ispita ovom prilikom. I pored TFT monitora na poslu, mene blago bole oči, pa je učenje dosta otežano. Budim se ujutru jaaaako sporo i zlovoljno. Jedva čekam da se završi radni dan. Ma, jedva čekam da se završi januar. Nije li dovoljno razloga.

Moj predlog je da se svih 31 dan uzmu od januara (ionako ih je ratno-profiterski stekao u vreme Slobodana Miloševića) i da se podele raji, tj. Februaru, Martu, Aprilu... i ostaloj bratiji. Obzirom da dotični ima 31 dan, podelimo ga na sledeći način. Po 2 dana svim ostalim mesecima. Od preostalih 9, 5 neka idu mesecima koji imaju 30 umesto 31 dan, gde spada i jadničak Februar. A kada je on poprilično jadan sa 28 dana, onda da mu damo i preostalih 4, jel'te, pa neka se diči. Red bi bio.

2 comments:

  1. Lepo sam ja rekla da ne volim januar mada to nema nikakve veze sa pesmom Balaševića! :-)

    ReplyDelete
  2. Znam, znam. Mada, nisam direktno ciljao na to da moja tema bude slična tvojoj temi, to je definitivno bila posledica nekog osećanja koji sam imao taj dan.

    Mraz i -10C temperatura ostavili su svoj pečat tih dana.

    ReplyDelete