Thursday, February 23, 2006

Dve godine

Biki i ja"Time flies when you're having fun!" Ovo je konstatacija koja proizilazi iz činjenice da smo u subotu Biljana i ja proslavili dvogodišnjicu. Malo glupo je reći "proslavili", obzirom na to nije u pitanju žurka za zilion gostiju, niti nešto što smo slavili uz tortu, piće i okićenim stanom, čime već. Ne, jednostavno sam želeo da izađemo zajedno u neki restoran i da provedemo sasvim obično veče.

Izbor je pao na Terranovu - relativno nov restoran u Pančevu. Atmosfera nije onoliko opuštena niti... pa recimo romantična, koliko sam možda želeo. Ali proveli smo divno veče. Večera je takođe bila za respekt. Najlepše u svemu tome što takav dan, jubilej provedeš sa tom voljenom osobom i posle sa društvom. Nakon večeri, otišli smo kod Kuma, gde su bili Jeca i Sale. Razmišljam - zaista... najlepše veče po pitanju ljudi kojima sam okružen.

I mislim se... kada je pre prošlo dve godine? Kada pre? Imam osećaj da vreme teče mnogo sporije kada sam sa njom i da mogu zaista da uživam u zajedničkim momentima. Imam osećaj da je tek prošlo jedva godinu dana. I imam osećaj da će naredne godine takođe sporo prolaziti. To nikako nije minus, naprotiv. To je odlična stvar, imaš osećaj da mnogo sporije sve to prolazi, da ne stari, da svaki momenat koji provedeš vredi mnogostruko više nego kada si sam. Da ne ureknem - bilo nam je divno prve dve godine. Zabavno, puno izazova, novootkrivenih stvari, puno rešenih sitnih problema, puno uklapanja i kompromisa, dogovora, divnih situacija, ponekada i vrlo spontanih. Nadam se da će svaka sledeća biti isto tako dobra, da ćemo postići sve što planiramo i sve što želimo. A planiramo i želimo mnogo. Za početak jedno drugo, za stalno.

I da... Poklonila mi je najnovije izdanje F1 Racing magazina za dvogodišnjicu. Kako ona kaže, nije ništa specijalno. Meni jeste, svakako! Od omiljene osobe - omiljeni magazin. Hvala još jednom Biki.

No comments:

Post a Comment