Friday, March 31, 2006

Baksuz, o svom trošku

Samo kratko: Sinoć na B92 jave da će dotična televizija od ovog vikenda prenositi trke Formule 1. A meni je pre dve nedelje prekipelo i odlučio sam da se otvorim za 275€ i kupim satelitsku antenu sa motorom kako bih mogao u svojoj sobi da gledam taj sport, pošto niko do tada nije otkupio prava za prenos. Prve dve trke sam gledao kod mog brata i glupo mi je bilo i treću da gledam. Naročito zato što se daje u 6h izjutra.

"E, ćao Boki... khm... e, mogu li da gledam sutra trku kod tebe?"
"Može, a kada se daje?"
"Hm... ovaj, u 6 ujutru?"
"Beži bre budalo!!!"

Pa rekoh, da sebe lišim sramote a njega nepotrebnog brecanja i trošenja glasa odlučih da kupim satelitsku. I to sinoć saznam - džabe. Skidam kapu B92, ali zar niko nije mogao da otkupi prava pre početka sezone?! Pa da gledamo od početka sezone? Nego svi kao RTS i (stupidni) PINK svojevremeno opipavaju puls, da vide da li im se isplati. E, pa samo da se zna, iako cenim ovaj gest, gledaću radije na RTL-u ili HRT-u. Ionako mi je bolji snimak i komentar voditelja.

Detaljnije na B92 Sport. A detaljnije o mom pražnjenju džepa nećemo.

9 comments:

  1. Pazi kad sam znala da će se tako nešto desiti,zato sam ja strpljivo čekala!!! Nije ovo prva godina da dripci ne prenose prvih 2-3 trke pa onda odreše kesu kad ih napujda gomila razočaranih gledalaca koji prate ovaj popularni sport!
    P.S. Mercedes McLaren rules!

    ReplyDelete
  2. Dobro de nije sve tako crno. Ipak ima još mnogo drugih stvari koje možeš da pratiš a naše lokalne TV stanice neće nikada prenositi. :-)

    ReplyDelete
  3. Ti Meklarenovac da ćutiš! Williams rula, videćete vi to od San Marina i Imole! ;)

    Kume, ima i crnjih stvari. Recimo da mi pokupe jednog vozača u sudaru (kojem je jedina krivica to što se sasvim slučajno našao tu gde se našao) a da drugom crkne menjač. I obojica - out. Damn!

    ReplyDelete
  4. Ah da - a što se tiče onoga što lokalne TV stanice ne prenose... To i ne gledam, ali ako si voljan možeš uvek da dođeš da odgledaš koji takav film :p Nikako zajedno!

    ReplyDelete
  5. Pročitah negde da su komentatori F1 na b92 užas. Ako te teši, nećeš morati njih priučene da slušaš...

    ReplyDelete
  6. Komentatori su "strava" kao i svake godine.Dream team ove sezone na b92 Stojanovic-Petrovic ne zaostaje za svojim prethodnicima...Katastrofa živa,ali enter mute i stvar je rešena! Zato je jučerašnja trka bila strava, ali strava! Žao mi malo bilo Batona, crko mu bolid na 50 m od cilja,ali kad bolje razmislim,ko ga jebe? I Hakinenu je tako isto pre 4 godine...
    P.S.McLaren rules! Ali i Alonso je simpa ...

    ReplyDelete
  7. "Najbolji" su bili komentatori na RTS-u svojevremeno. Veljko (pod milošte u našoj porodici nazvan "Zadnje Ogibljenje") Petrović, onaj jadni Predrag Milinković, kao i Čedomir Brkić kojem je bolje da nabije metlu u ustam nego da ih otvori ne bi li ispustio neku reč.

    Gledao sam na RTL-u, kao što sam i obećao. B92 mi je služio isključivo u periodima reklama.

    Iz praktičnih razloga ne mogu da mutiram... mnogo volim zvuk motora Formule 1.

    Ps. Za Buttona mi je baš drago. On je jedan od onih iritirajućih engleza koji samom svojom "kurčim-se-puno" pojavom izazivaju gađenje. Neka mu!

    Inače, vas dve bolje da učite nego da se smucate po blogovima :)

    ReplyDelete
  8. A sta ce ti motor i digitalni dekoder, ako si tu skalameriju pazario samo za gledanje formule 1? :D

    ReplyDelete
  9. Ko veli, da pogledam i neki dobar film, poslušam nešto fine Jazz muzike i tome slično :)

    ReplyDelete