Monday, March 20, 2006

Sija sunce

I to piči, kao ludo, Sunce li mu žarko! :D Presrećan sam današnjim danom, već se razmišljam kako i šta to danas uraditi kako bih u potpunosti iskoristio dan! Na stranu to što sam se probudio mrzovoljan (i to što sam se uostalom jedva i probudio), jako me je obradovalo sunce koje neprestano sija od 9 sati ujutru. Znam da je mart prokleto varljiv i da za čas može da te "zavrne" i da padne kiša, bude ekstra hladno; radujem se ipak tome što je lep dan.

Dakle, stiže danas proleće. Da ne poveruje čovek, do pre nekoliko dana bilo je jako ružno vreme, kiša, susnežica... bljuzgavica, sivilo i sumorno vreme. Danas, kao da je neko okrenuo novi list, flešovao novi bios u meteorološki sistem nad Srbijom i kao da je promenjen program. I eto sunca.

Što pre sa Biljom moram da uzmem bicikle sa bašte, da ih sredimo i da se vozikamo kao ljudi. Da iskoristimo maksimalno ovo lepo vreme. I da odemo na "Šaran" na riblju čorbu! Yipeeeee!

2 comments:

  1. joj meni je terasa okrenuta na jedno prometno mesto... i ne smeta mi galama.. nego što su oni napolju a ja učim /*?(&/$"#"#!

    ReplyDelete
  2. Isti problem kod mene kući. Gomila dece igraju jure, žmurke... Teški teretni saobraćaj, kako drumski, tako i železnički... sve bre na dohvat ruke :)

    A sunce... jeb'ga, evo počele prolećne kiše, opet!

    ReplyDelete