Tuesday, April 18, 2006

Korak napred

Ne, nije u pitanju ona (po mom lično mišljenju) španska serija zamišljena kako bi zanimala gomilu idiota i nekako pokušala da odvrati od sasvim opravdanog stereotipa da su španske / portugalske / centralnoameričke / južnoameričke serije stoga i kreirane. U pitanju je odluka koju sam čvrsto doneo poslednjih par nedelja. Napravio istinski korak napred i doneo odluku za koju verujem da je izuzetno bitna.

Kupiti plac.

Zašto? Radi toga da bih u skorije vreme, radeći kao crnac, magarac, propišavši krv i prolivši sav znoj, uspeo da skupim za gradnju montažne kuće od 80 do 100m2. Više je razloga, činilaca koji su me nagnali na ovu odluku, od kojih je jedan najbitniji.

Trava na budućem placuManje bitni ali nikako zanemarljivi razlozi su: neću da živim sa dugim osobama na jednom mestu (tj. u zgradi), neću da delim svoj životni prostor sa ljudima koji se ponašaju kao sebična stoka i rade šta im je volja i kad im je volja, hoću da svoj život živim na miran i staložen način, želim da moj život nikome ne smeta (buka, galama, odluka da određenog momenta uradim ono što želim...).

I kao najbitniji razlog - želim da svoj život podelim sa svojom srodnom dušom na jednom mestu, gde ću se skrasiti i moći njene i svoje želje sprovesti u delo, pretvoriti u stvarnost.

Da li će se to desiti? Svakako. Samo je pitanje vremena. Odlučan sam ove godine kupiti plac, 3-5 ari, na što povoljnijem mestu za... pa, za sve. Za život, za zabavu, druženje, za decu, dakle za sve. O mnogo stvari treba voditi računa i nadam se da ću u tome uspeti. Iskorak sam napravio izuzetnom štednjom i radom prethodne dve godine, pa ću napokon tom nogom kojom sam iskoračio kročiti na tvrdo tlo. Nadam se, na tlo koje će biti u našem posedu.

Dobro... sada mi je laknulo kada sam ovo napisao. Malo se i brinem zbog svega ovoga, gomila pitanja naviru... Da li ću uspeti, da li je to za mene, da li je to bolje rešenje... Da li želim sebe i nju u potpunosti uložiti u taj poduhvat... Nadam se da su svi ili makar većina odgovora na ova pitanja "da". Kao i ultimativni odgovor koji će nam biti postavljen za koju godinu. Wait and see :)

1 comment: