Monday, June 26, 2006

Subota, 1. juli, 9 sati izjutra. Pismeni deo ispita Bezbednost saobraćaja 2 (take Two). Učim još od sredine juna, dok sam bio u Velikoj Britaniji u potrazi za kruhom. Prvih 60ak pitanja mogu napamet da izdeklamujem. Počevši od uticaja brzina, definicija brzina, strategija upravljanja brzinama, kampanjama u bezbednosti, merenjima, pa sve do ZoBS-a i ZoOBS-a. Ostaju mi još neki delići - Ekologija (koja kao ima veze sa bezbednošću u saobraćaju), aktivna i pasivna bezbednost (puta, vozila i vozača) i zaista još par sitnica i gotovo... Koliko sam naučio ispit, izaći će mi na uši. Gutam i gutam pitanja i odgovore, a nemam više kapaciteta. Ni mogućnosti da proširim svoju memoriju. Nisam ja kompNJuter...

To je ta mala ½ u naslovu. To je ispit koji mi je preostao, pored Autobaza i Autostanica, kao glavne koske na fakultetu. 34½ ispita datih, još to malo do kraja. I onda mogu da se bakćem sa diplomskim...

Rekoh, subota, 9 časova izjutra. Asistenti Boris, Dača i nas ko-zna-koliko studenata. Koji nisu položili BEZB2. A nije ih puno. Možda ova poslednja generacija, mada čisto sumnjam. Svi su ili položili u januaru ili će nešto drugo da izađu. Da prođem pismeni pa da se oči u oči sastanemo, svi koji smo prošli sa profesorom Milanom Vujanićem. Biti će vrlo, vrlo interesantno.

No comments:

Post a Comment