Tuesday, June 20, 2006

Shoot

Canon PowerShot A530

Moj najnoviji ljubimac.


Napokon. Parče foto sveta samo za mene. Od subote sam se osmelio i potrošio kintu na nešto na šta sam odavno trebao da spizdim pare. Canon PowerShot A530 napokon je stigao u moje ruke, kada sam se (omađijan dobrom ponudom na BM Foto sajtu) odlučio za kupovinu istog. Ne mogoh izdržati!

Inače, gomila fotki koje do dan danas imam realizovane su zahvaljujući dobroti ljudi kao što su kolega Vili, brat Boki, Kum (ooo, pogotovo Kum) i njhovom strpljenju pri mom moljakanju "'Ajde mi pozajmi fotoaparat, 'ajde, 'ajde, 'ajde... neću ga pokvariti, maaaajke mi!" Ili pak, kada se setim, uzimanjem firminog (šuntavog i jadnog) fotoaparata na svega par dana. I onda "Gde je aparat, majku mu?!". Khm...

Nije da sam stipsa, mada i sam nekada to pomislim. Koliko stvari sebi uskratim misleći "pa trebaće mi kinta, bolje da ne trošim... za plac, kuću, stan, whatever." Kao da bih sa 220 eura uspeo da zajebem ceo imaginarni finansijski plan za kuću. Kupovinom aparata uspeo sam da uskratim čak 0.5 metara kvadratnih... nečega. Big deal.

Ali jeste big deal! U pozitivnom, svakako. Kako se polako primiče letnji odmor i unapred isplaniran odlazak na Zlatibor (Biljana i ja u Lađi, sa dva bicikla na krovu i prtljažnjikom punim odeće, obuće i raznoraznijeh gluposti) postavljala su se razna pitanja, od kojih je jedno bilo "Kako ćemo da se slikamo?" To me je na neki način nateralo da investiram u ovu lepu stvarčicu, i to u pravo vreme kada je dotični A530 bio na akciji. Kao što sam investirao u sređivanje kola, krovni nosač, nosače za bicikl i tome slično. E, pa sada mo'š da se slikaš.

Kuća, stan, plac ili bilo koje parče ove planete zemlje u mom vlasništvu (površinsko naravno - još uvek ne prodaju zemlju na kubne metre, osim ako je prenosiva kamionima) je svakako bitno. Samo što taj plan ne da može da čeka, već ima dobre izglede da svakako bude ostvaren iako povremeno "odrešim kesu" i dozvolim sebi izlete van dinkićevske filozofije. I to izlete tipa veljinog velikomučeničkog trošadžisanja.

Ps. U cenu je bio uključen aparat (sa po defaultu 16Mb karticom i 2 baterije), Kingston 1GB SD kartica, Vipow punjač 2300mAh sa 4 punjive baterije i torbica za aparat. Gde ćete više? :)

No comments:

Post a Comment