Friday, June 30, 2006

Sirens of the Sea

Volim pevljive pesmice, pogotovo u žanru koji jako dugo slušam i koji mi je prirastao srcu jer se jednostavno i brzo lepi za njega kao celulit za butke. Počevši od 2000. godine kada mi je prvi put u ruke zapao dvostruki Ministry Of Sound Annual 2000 paket i kada sam instant, kao Nescafe, zavoleo Delirium i njihovu pesmu Silence, pa sve do danas kada imam skoro svaku pesmu i svaki remix grupe Oceanlab ili singl u kojem peva njihov član Justine Suissa.

Moj favorit za ovo toplo vreme je:
Oceanlab feat Justine Suissa - Sirens of the Sea (Kyau vs. Albert Vocal Remix)

Nije u pitanju tekst pesme koji je poprilično sladunjav i koji kod većine pesama ovakvog tipa nema smisla (i ima uglavnom reči kao što su 'yeah' i sl.), već način na koji Justine Suissa peva većinu pesama koje peva. Ako ikada poslušate Oceanlab, a volite makar malo Vocal Trance (dobro - nazovite to Techno-om, ako hoćete - iako je to klasičan ili uplifting Trance sa dobrim ženskim ili muškim vokalima), verujte mi... ovo je pun pogodak...

Možda i uploadujem da čujete. Za one koji vole i za one koji su spremni da poslušaju nešto novo i drugačije od svakodnevnog žanra za koji su se zalepili.

1 comment:

  1. od Oceanlab-a sam cuo samo satellite
    i bas je ok, potražiću i ovu pa ću je preslušati.

    ReplyDelete