Tuesday, June 13, 2006

Stvari koje...

...mi nedostaju

Nije poređano po značaju, već po sećanju.

  1. Stari, dobri, ponekada porodični odnos između ljudi u firmi u kojoj radim
  2. Izlasci sa drugovima iz srednje škole, kao i sami drugovi pošto ih jako retko viđam
  3. Commodore 64/128 i onaj feeling koji sam imao dok sam čekao da se učita igrica sa diskete
  4. Igranje basketa sa Kumom i društvom na sportskom centru
  5. Bezbrižnost koju sam imao do trenutka kada sam shvatio da moram da se borim sam za sebe u životu
  6. Spontanost da sa društvom, devojkom ili sam uradim šta god želim, kada god želim, kako god želim
  7. Vreme da crtam automobile ili da napravim novu, svoju (a ne samo Bburago) maketu nekog automobila
  8. Sitnice koje su me nekada zadovoljavale na duže staze (nove patike, novi CD...)
  9. Moj brat u sobi i to što smo gomilu stvari radili zajedno (introe na Commodore-u, sajtove, programe...)
  10. Neki ljudi oko mene koje retko viđam, kao što je moj drugar Viktor, Raca, Ema, Nemanja, društvo sa faksa...
  11. Krečenje stana, a usput i moje (mislim - sada moje) sobe
  12. Izlasci po keju, šetnja
  13. Milan Papulić kao šef i kolega na poslu, ali i osoba koju smo svi mi mlađi ponekad shvatali kao oca (naravno, nemam ništa protiv sadašnje šefice - čak naprotiv)

...mi ne nedostaju

Takođe poređane po sećanju, ne po značaju. Moglo bi se reći i "stvari koje mi ne nedostaju i koje ne bih voleo da se ponove".

  1. Nemaština dok sam bio mlad i išao u osnovnu i srednju školu
  2. Uzburkane veze pune problema i svađa, gde sam ja morao da raskidam
  3. Odlasci na fakultet, dok sam istovremeno morao da budem i na poslu...
  4. ...stoga i ostajanje do jedno 19, 19:30 na poslu u toku treće i četvrte godine studija
  5. Druženje sa Biljanom Golubović
  6. Problemi oko računara i nikada dovoljnog prostora na hardu i brzine određenih komponenata
  7. Problemi sa automobilom koji su do pre jedno 1,5 - 2 godine bili intenzivni i konstantni
  8. Ispit iz Elektrotehnike
  9. Jurenje uslova za upis druge, naročito treće, četvrte i pete godine
  10. Pijanke i napijanja sa društvom iz srednje i osnovne škole na kraju škola

...i još ponešto. Možda se i setim i dopunim, nikada se ne zna.

2 comments:

  1. šta ti je čovek... nikako da bude zadovoljan...

    ReplyDelete
  2. Ih, bre, daleko od toga da nisam zadovoljan! Ali znaš kada te uhvati seta za neke stvari koje ti nedostaju... a onda se spontano setiš i stvari koje ti uopšte ne nedostaju :)

    A čovek je "po defaultu" jedno konstantno nezadovoljno biće, zar ne?

    ReplyDelete