Tuesday, July 11, 2006

6, upside down

Devetka, samo tako.

One half down, one whole to go.


Želeo sam i očekivao najmanje omiljenu studentsku ocenu, šesticu, ali sam eto, igrom slučaja dobio obrnutu verziju. Ne, ja nisam nikako jedna od onih osoba kakve je Natty spominjala u svom blogu, već me je juče poprilično usralo (naravno, licemera je i juče poprilično bilo, što me je dodatno i nerviralo...).

  • Prva i glavna stvar - ispitivao nas je drugi profesor, čiji su kriterijumi dosta normalniji od onog drugog profesora, koji se još nije oporavio.
  • Druga - došla su mi pitanja koja sam perfektno znao.
  • Treća - nervoza koja me je držala, obzirom da nisam znao kako Krsto Lipovac ispituje, me je posle njegovog "razgovora" sa prvim studentom sa spiska odmah prošla.

Šta više reći, ostale još Autobaze i autostanice, poslednji i najteži ispit. O tome... kada dođe vreme. A popodne dobijete i fotku, pretposlednje ocene, hehehe :)

1 comment: