Tuesday, July 11, 2006

Операции Спутник

Juče popodne, nakon položenog ispita i malo odmora, skoknem lagano mojim Sputnikom do Žarkova, kod čoveka kojeg zovem "kasapin", da bih se malo okoristio i častio sebe, a takođe i kako bih našao sebi zabavu do sledećeg ispitnog roka i do putovanja u subotu, 15. jula. "Kasapin", zato što je Dule rastavio, raskupusao, raščerečio (sami izaberite glagol) jedno 40 (i slovima četrdesetak) Lada Samara. Šta god polovno da vam treba, a novo ne postoji u prodaji - ima kod njega. Sigurno. Sasvim sigurno.

Šta sam sve uzeo od njega za svega 2000 dinara, to je čudo jedno. I potrošiću još otprilike oko 1000 dinara na ostatak materijala koji su mi potrebni kako bih te delove sredio. Uglavnom su u pitanju neke plastike (koje su se kod mene izlomile, ispucale i pritom me izuzetno nerviraju svojom škripom) koje planiram da lepo operem, išmirglam skoč-brajtom, odmastim i pripremim za primarnu farbu, a zatim i za konačnu mat crnu farbu.

I sve to su plastike u prtljažniku, koje drže dasku sa zvučnicima, i još neke koje su više tu kao... ukras. Ali me jako nerviraju kada ispucaju i počnu da puštaju zvukove i da se pri svakoj maloj neravnini deru kao da koljem malo prase. E, pa nećeš majci! Slike će biti ovih dana, kako lagano napredujem. Će se vidi.

No comments:

Post a Comment