Friday, August 04, 2006

Dnevni linkovi

Svako jutro, osim naravno preko vikenda, imam neku rutinu i započnem lagano dan posećujući sajtove koji su mi bitni i koje pratim. Naravno, i u toku dana to pratim, pa sve dok ne završim radni dan, a ne retko i kada dođem kući. Postajem polako čovek koji "mora" da bude online 24-7. Doduše, ne želim to da postanem, ali mobilna telefonija, WAP i Opera Mini aplikacija na telefonu to omogućavaju.

Stoga, hajde da imenujem i izlinkujem nešto što je moj daily-digestive.

U suštini, mislim da je to - to. Možda ima još neki, ali ga se sigurno nisam setio sa razlogom, tj. zato što ga i ne posećujem nešto previše često.

1 comment:

  1. He he, tacno si mi pogodio misli. Jedino sto ja po ceo dan sedim pred racunarom pa mi mobilni nicemu ni ne sluzi.
    A i spisak sajtova nam je slican, samo sto je moj spisak i kraci. Najgore mi je kada se na forumu b92 upletem u neke drustveno politicke teme.

    ReplyDelete