Tuesday, August 01, 2006

Kvazi-projekat

Prokleta prodavnica i onaj ko je smisli...

Dođe ovaj smoran dan, sve se nadam da će uskoro proći. Za jedan sat i 22 minuta, proklet bio. Čudno kako neke dane na poslu mogu da izguram sa osmehom na licu, radivši šta god im padne na pamet, a neke jednostavno... nemam snage. Ovo je taj drugi primer.

Dobijem projekat. "Projekat". Mislim, i sama reč je isuviše pretenciozna. Glupost od tabananja, fizikalisanja. E-shop treba izdizajnirati, i to postojeći. I to urađen u tabelama. I to sve podešavajući iz administracije. I to sve je tako user-unfriendly (user-kill rekao bih radije) i glupavo da jednostavno šta god da mi padne na pamet verovatno neće biti moguće uraditi. Sada se treba spustiti nekoliko stepenica dole, tj. vratiti se u ona vremena kada su se sajtovi radili u tabelama... Prokletstvo.

Sve osećam da sam danas zbog te gluposti izgubio snagu za bilo čim. Iako sam se naspavao, opet mi se spava. Radije bih da se nisam probudio pa da ovaj dan ne bude uništen ovim "projektom". 'Oću normalan dizajnerski posao - Photoshop, miš u ruke i brush tamo, pixel ovamo, i eto mockupa. A ne ovako. Još jednom - prokletstvo.

Ps. Slika sve govori šta sam do sada "uradio"...

No comments:

Post a Comment