Tuesday, September 26, 2006

Magla nije problem

Nove oči na Sputniku.

Voljeni Sputnik sa novim parom farova, poznatijih kao "maglenke".


Nema govora o prodaji magle, magli u očima ili magli u bilo kakvom prenesenom značenju, već direktnom. Od pre neki dan moj limeni ljubimac dobio je novi par "očiju", i to ne bilo kakvih već Hella FF75. Ova mala sitnica koštala me je oko 55 evra, ali vredi svaku paru. Stoga ova prirodna pojava neće više predstavljati problem kao prethodnih godina kada sam "čkiljio" i pored toga što imam nove farove i Osram Silver Start H4 sijalice koje zaista "razbijaju" noć.

Majstor i moj prijatelj koji održava mog Sputnika je zajedno sa mnom ugradio maglenke. Stavili smo ih direktno ispod prednjeg dela branika koji služi za "gurkanje" po parkingu. Instalacija je odlično urađena, mogu slobodno reći - najpedantnije od svega što je do sada dodatno urađeno na kolima.

A sam paket... da čovek ne poveruje. U kompletu dolaze dva kućišta, Hella H7 sijalice, kablovi, nosači, šrafovi i - ono što me je oduševilo - komplet buksni (što muških što ženskih), zatim stegice i na kraju fancy zeleni prekidač, koji se savršeno uklapa sa zelenim osvetljenjem enterijera mog automobila, a i njegovom farbom.

Sve u svemu, oduševljen sam. Već sada vidim njihovu snagu kada ih uključim noću, vozeći se po lokalnim ulicama. Siguran sam da će čim padne prva magla, kada uključim prekidač ona automatski nestati. Na moju veliku radost :)

Kompletna priča može da se nađe na stranicama sajta mog Sputnika. A evo malo bolje slike kako one izgledaju na automobilu.


I još jednom kako to izgleda...

3 comments:

  1. znaci, konacno si nasao neku zrtvu koja ti je donela one o(u)srane sijalice?

    ReplyDelete
  2. Hehehe, Baba, pa tebi je baš dosadno kada čitaš MOJ BLOG? :)

    ReplyDelete
  3. ne citam, nisam luda, samo ostavljam komentare :-P

    ReplyDelete