Friday, October 13, 2006

Acer Aspire 3630

Pored jedva odrešene kese za digitalni fotoaparat, napokon sam na nešto drugo potrošio više para nego na mog Sputnika :) Huh... nije u tome stvar da sam škrt čovek, baš volim kada potrošim pare na nešto na šta hoću da potrošim, pa sada bio to izlazak u grad, neko parče odeće koje mi se BAŠ dopada, poklon za prijatelja, ili nešto pak sasvim šesto. Jedini problem koji se kod mene javlja je ili kada je ta stvar preskupa ili kada u isto vreme kada to želim da imatm, takođe i štedim "for a higher cause".

E, pa napokon sam uspeo da odvojim od svoje ušteđevine i da kupim sebi laptop. Kao što sam već rekao, teško da sem za svoje prevozno sredstvo mogu da odvojim više od par stotina evra, a ovog puta sam za laptop odvojio više nego ikada za bilo koju stvar koju sam kupio. Acer Aspire 3630 (odnosno model AS3634NWLMi SLO) je jedna zaista moćna mašina, koju sam sa puno zadovoljstva par dana instalirao i napokon uspeo više puta da ga koristim za sopstvene svrhe.

Ne znam ni sam kako mi je palo na pamet da uzmem ovo čudo, ali verovatno isto kao u fotoaparat. Muka mi je bilo više da zajmim, a onda smo jedno veče kod Borka i Brane videli novi laptop koji je Borko nabavio. Oduševio sam se. Znam, i Vili ima Acera i to 3610, a meni je odmah sinula sijalica da ovakvu priliku ne propustim. A zašto? Prvo: u svojoj klasi super povoljan. Drugo: ima wireless ugrađen, 15,4" CrystalBrite ekran i DVD-RW. I treće: ima ga na lageru, i to bez OS-a. Lovely!

Svakako, prva stvar koju sam odmah posle kupovine morao da nabavim, bila je torba ili ranac (dvoumio sam se prilično) za transport pomenutog uređaja. Dilemu mi je u potpunosti rešio moj Kum, koji mi je u oktobru dao poklon za rođendan, koji je tek u aprilu :) Lowepro ranac/torba (yes, ye - kombinacija!), onakva kakvu sam ustvari i zamišljao da nabavim! Kakav car! E, a slike torbe preko vikenda, verujte - zaboravio sam da je uslikam, sramota! ;)

Eto toliko! To je bio moj prvi post sa friškog Acer-a, koji je kršten Buran. Inače, moja desktop mašina odavno nosti isto ime kao i automobil - Sputnik. A ako nekoga interesuje kako laptop izgleda, ima još slika na ovoj ovde adresi.

No comments:

Post a Comment