Saturday, October 14, 2006

Kombuha

Ako verujete u alternativnu "medicinu", možda vam je ovaj naziv i poznat. Ako ne, siguran sam da ćete ovo ime zapamtiti. Moju dvomesečnu agoniju napokon je aktivno počeo da prekida ovaj čudotvorni napitak još čudnijeg imena.

Ovo se stvarno ne može nazvati alternativnom medicinom, pošto napitak postoji još od pre 2500 godina, a potiče iz stare Kine. Ali, može se svakako nazvati čudotvornim napitkom. Sastavljen je od indijskog čaja u koji se stavlja gljiva koja se ustvari i zove Kombuha, i nastaje svojim prirodnim procesom fermentacije. Bogat je vitaminima, raznim kiselinama i svoj pozitivan efekat ima kako na unutrašnje organe, tako i na disajne puteve, regeneraciju kože i sluzokože, imunitet, odbranu od kancera... mnogo toga, zaista.

Ono što je meni najbitnije, to je da sam poslednja četiri dana aktivno pio ovaj napitak i napokon mogu reći da se disajni putevi u nosu regenerišu i da napokon posle dva i kusur meseca mogu normalno da dišem. A probao sam piće pre više meseci, ali sam ga se ponovo setio videvši kolegu kako on pije. A on me je prvobitno i "navukao" na Kombuhu. Sve u svemu, vrlo je zdrava i može se koristiti kako i za ozdravljenje, tako i za prevenciju. Malčice je čudnog ukusa (kao kombinacija jabukovog sirćeta i šampanjca :), ali je još čudnijeg ukusa. Ali, ako to prebrodite, i uzmete prvi gutljaj, ona vrelina koja će momentalno proći kroz vaš organizam, kao i jak osećaj snage i volje za svim što vam se trenutno radi... učiniće da se "navučete" na taj napitak kao i ja, verujte.

Ne ostaje vam ništa drugo nego da i vi probate.

2 comments:

  1. Ja jedino sto mogu da kazem da je napitak super, prvi put sam se sa nji m susrela pre izvesnog vremena, pije ga moj brat, posto je zbog bolesti totalno promenio nacin ishrane. Napitak je super. Odusevljena sam sa njim, sad sam i ja pocela da ga koristim i gajim kombuhu.

    ReplyDelete
  2. Ko zeli da kupi kombuhu, moze da pozove 064/237-49-41,jako zdrave i dobro odgojene, sok je bez ikakvih dodataka.

    ReplyDelete