Thursday, October 26, 2006

Sajam knjiga

Logotip 51. Beogradskog Sajma

Sajam će i ove godine privući veliki
broj posetilaca i čitalaca.


Ove godine, po prvi put sam našao vremena da se organizujem i zaplaniram odlazak na Beogradski sajam knjiga. Za razliku od Beogradskog sajma automobila, ali ne onog smešno „Car Show“-a od prošle godine već pravog Sajma automobila, koji posećujem svake godine.

Po prvi put ću u subotu otići zajedno sa Biljanom i njenom drugaricom na Sajam knjiga. Jedna od knjiga za koju znam da ću sigurno uzeti je Daglas AdamsovVodič kroz galaksiju za autostopere“, čiji sam veliki fan i koju sam više puta pročitao a nemam je u svojoj skromnoj kolekciji. Druge knjige koje planiram da uzmem su enciklopedije koje se prodaju uz Politikin Zabavnik a koje nisam od početka sakupljao. Nekih 7 enciklopedija koje su interesantno urađene, šarene i zaista korisne za decu. Sećam se da sam kao mali obožavao nešto slično tome, kao „1000 zašto 1000 zato“ ili „Reci kako“, „Reci zašto“... O Diznijevim knjigama sa pričama koje su ekranizovane u vidu crtanih ili običnih filmovima i da ne pričam. To smo kao klinci Boki i ja raskupusali od čitanja.

O stručnim knjigama za dizajn ne želim ni da razmišljam. Kako kolega Vili reče „kada imamo permanentnu internet konekciju, šta će nam knjige? Ionako sve možemo da nađemo na internetu brzo i lako“.

Čak mi je palo na pamet da za drugara čiji je rođendan u decembru kupim knjigu o održavanju Lade Nive. Naravno, ako uspem da nađem i ako je neka izdavačka kuća to izdala, nešto slično Tehničkoj knjizi i knjigama za održavanje Golfa 2 ili Lade Samare.

Takođe, svratićemo i do bazara, da malo prošvrljamo i pogledamo šta ima da se kupi od odeće za predstojeću zimu.

A vi? Imate li neki predlog za novu knjigu?

2 comments:

  1. Ja trenutno citam Vesnu Goldsvorti "Izmisljanje Ruritanije", jako je zanimljiva. Radi se o tome kako je, i kakvu je, sliku o Balkanu dva veka plasirala britanska knjizevnost. Malo ozbiljnije stivo, ali i zabavno - ako te interesuje istorija i knjizevnost, ali i politika, legende...

    ReplyDelete
  2. Interesuje me, sigurno, ali je kod mene jedini zez što neću naći vremena za bilo kakvo štivo dokle god ne privedem kraju fakultet. Tako i ove knjige koje sam kupio u subotu.

    Ipak, dobar predlog, sigurno da ću potražiti o čemu se radi u toj knjizi, pa ko veli... možda i pročitam dogodine.

    ReplyDelete