Tuesday, November 07, 2006

Šetnja

Biljana i ja

Biljana i ja na Kalemegdanskoj tvrđavi


Goxxy Flickr foto galerija

Sinoć sam otišao kod Bilje kući, malo posedeli i dali se u šetnju gradom. Popili po jednu toplu i hladnu nes u Gellita-i i počeli koračanje. Prošetali se centrom, prošli porek Coupe-a, ispešačili ulicom paralelno sa kejom. Planirali šetnju kejom, ali nas je sprečilo blato i kišica koja se malo intenzivirala. Ostali skoro 2 sata u gradu, ništa specijalno nismo radili... Ali ovakvi dani učine da mi osoba sa kojom provodim najviše vremena znači još više. Kamo lepe sreća da sam poneo fotoaparat, pa da i uslikam. Umesto toga, evo jedne malo starije, od 1. maja ove godine, sa Kalemegdana...

Pa, do sledećeg pešačenja... Uživajte i vi sa vašom voljenom osobom...

4 comments:

  1. ne procitah odavno ovako nesto... zanimljivo!

    ReplyDelete
  2. E, pa... mislim, baš ti hvala.

    ReplyDelete
  3. sledeci post ce biti "danas sam celo jutro cackao nos..."

    ReplyDelete