Thursday, December 28, 2006

Srpski dukser, srpski jezik

Duxsev... Množina, jednina, šta li je?

Šta je na prodaju? Nije mi jasno uopšte... I da li je to jednina ili množina, opet mi nije jasno...


Kako očekivati da deca u Srbiji nauče dobro srpski jezik, kada su sa svih strana bombardovani mešavinom čirilice, latinice, engleskim, ali i španskim, portugalskim... A kako to tek očekivati od njih kada ni stariji nemaju pojma taj isti jezik... O pravopisu srpskog jezika bolje da i ne govorimo, tu je stvarno katastrofična situacija.

A kakva je situacija, dovoljno ilustruje fotografija koju sam pre par dana uslikao vrlo blizu firme u kojoj radim.

Pravi biser. Ovo treba poslati na Srbovanje.

2 comments:

  1. ha, ha, ha, ha... Gde si slikao ovo? I kako to da kad god ja prodjem gradom ne naletim na ovakve ``promasaje``?

    ReplyDelete
  2. Maksima Gorkog, preko puta taksi stanice kod starog Maxi-ja (novi Trend). Imaš odmah do Jeti Sports-a neki "butik" koji drži matorac, koji očigledno ne zna Srpski jezik :)

    ReplyDelete