Friday, December 22, 2006

Čudovište iz Tamiša

Poster Čudovišta iz Tamiša u zgradi CZK

Poster "Čudovišta iz Tamiša" u Centru za Kulturu.


Jedna od stvari koja se skroz nestrpljivo čekala čitavih godinu dana napokon če večeras, u 20 časova, videti "svetlo dana". Ustvari, bolje je reći, svetlost projektora, pošto će se sve dešavati u zamračenom bioskopu Centra za Kulturu u Pančevu.

Čudovište iz Tamiša, film 15 Minutes Pictures, prvi je pravi dugometražni film, a treći u nizu. Prethodni filmovi: PIST i Bad Day imali su odličnu reakciju kod pančevačke publike. Na stranu što sam glumio u oba, ipak su mi bili neverovatno dragi i oba DVD-a čuvam kao oči u glavi. Ne sumnjam da će sa "ČIT"-om biti išta drugačije.

Elem, znajući Beat-a i ostalu balavurdiju, iako se dosta ljudi promenilo i došli su mnogo profesionalniji i učeniji - znam da će film biti vrhunski. Znam da ću se smejati ceo film i da ću stoga i reprizu posle premijere morati da odgledam. Naravno, sve zbog toga kako bih pohvatao ono što mi je promaklo zbog gromoglasnog smeha :)

Ovo je nešto što jedva čekam. Premijera je večeras, 22. decembra u 20 časova. Centar za Kulturu. Repriza je u subotu, 23. decembra u 18 časova. Oba puta moram da budem tamo. Drugačije ne može, ne želim da propustim tu gungulu, gužvu i taj osećaj gledanja nečeg što su vama dragi ljudi snimali i napravili.

A posteri su svuda po gradu. Malo nakaradno zalepljeni (Peđina krivica, znam ja!), prelepljeni preko (po)bednika Haškog tribunala, "Živele Srbije!" i sličnih političkih ali i novogodišnje-provodadžijskih poziva za obezbeđeno piće i hranu koji ovih nedelja prosto vladaju gradskom atmosferom.

Ja znam da je moj najdraži poklon za 2007. godinu, film koji ću odgledati večeras sa Biljom, i to sedeći odmah pored glavnog režisera.


Više postera Čudovišta zalepljenih po gradu

A review filma? Pa, biće, ali tek nakon što ga odgledamo, jel'te? :)

No comments:

Post a Comment