Wednesday, January 24, 2007

2006 re-run

Poželeo sam da sumiram 2006. godinu, ali ne samo po mesecima kako sam to uradio za 2005., već da je pogledam iz više uglova po ugledu na Dragana i njegov blog koji rado čitam, od kojih je jedan pogled na ovaj moj blog i njegovu atraktivnost i posećenost. Naravno, želeo bih i da se osvrnem na neke lepe stvari koje su mi se desile kako na profesionalnom, tako i na privatnom planu. Unapred se izvinjavam na ogromnom postu.

2006 Month-by-month

Januar
Ne znam, mislim da je početak prošle godine prošao prilično smoreno, znajući da sam bio prilično negativno raspoložen, pa još kada uzmem u obzir da su ljudi u januaru prilično sivi, kakvo je bilo i vreme... Doneo sam neke odluke, šta da uradim te godine, određeni deo odluka ispunio. Super se proveo za novu godinu na žurci u Crvenom Krstu kod Kuma.


Februar
Pokušao da položim Bezbednost 2, bezuspešno. Proslavio dve godine zabavljanja sa Biljom, presrećan što smo i tada kao i sada čvrsti i jaki u vezi. Poklonio joj "knjigu zabavljanja 2004-2006". Predstavljen Williams Cosworth FW28, najneuspešniji Williams od kada navijam za taj tim.


Mart
Ugradio satelitsku antenu zbog Formule 1, da bi dve trke posle B92 počeo da prenosi taj sport. Počeo sa spremanjem ispita iz Održavanja motornih vozila. I dalje na dva-i-po ispita do kraja.


April
Položio Održavanje motornih vozila, neverovatno - pao na jedan-i-po ispit do kraja. Doneo definitivno odluku o kupovini placa i investiranju u buduću kuću. Batalio priču o kupovini novog automobila, koncentrisao se na sređivanje Sputnika. Sredio bicikl, promenio mu felne, lulu, volan, torbicu, sada je prava drumska krstarica.


Maj
Podsetio se nesreće u Černobilju - ovoga se setim makar jednom u par meseci. Otišao u Britaniju (Portsmouth-London) na tri nedelje, tri najduže nedelje kako mog tako i Biljaninog života. Prestao da se družim sa Dušicom, jer to druženje je počelo da pravi prevelike turbulencije u mom životu koje nikako nisam mogao da izbalansiram.


Jun
Počelo svetsko prvenstvu u fudbalu, ponekad pratio naše blamiranje na televiziji. Kupio Canon PowerShot A530, prvenstveno zbog putovanja na Zlatibor. Polagao pismeni ispit iz Bezbednosti 2.


Jul
Položio Bezbednost 2, ostao samo na jedan ispit - Autobaze i autostanice. Bio 2 nedelje na odmoru, od kojih je nedelju dana na Zlatiboru sa Biljanom, Saletom i Jecom. Super se proveli, vreme nas je fenomenalno poslužilo. Uslikao pre lepe fotke sa novim aparatom. Počeo da se raspitujem oko civilnog služenja vojnog roka. Bokijeva Saška zatrudnela, postaću stric devet meseci posle :) Hehehe, ja stric?


Avgust
Počeo da dobijam glupave projekte na poslu, zasluga jednog od engleza. Ogledao najinteresantniju trku F1 te sezone, u Mađarskoj na Hungaroringu. Krenula prokleta alergija zbog ambrozije. Počelo sve intenzivnije zagađivanje Pančeva od strane južne zone. Sunčev sistem pretrpeo velike promene. Dobio poziv za služenje vojske.


Septembar
Navukao se na Nafazol zbog alergije na ambroziju. Počeo da služim vojsku civilno u Međuopštinskoj Organizaciji gluvih i nagluvih Pančevo. Schumacher se oprostio od vožnje u Formuli 1. Tačno 22. proslavio proslavio godinu dana ovog bloga. Ugradio maglenke na Sputnika.


Oktobar
Bilja i ja bili na dve svadbe istog meseca, kod Biljinog brata od strica, a takođe smo postali kumovi Vanji i Mikici. Istrošio se dobrano za nov laptop, Acer Aspire 3630. Zaslugom Kombuhe, uspeo da pobedim alergiju i da se vratim normalnom svakodnevnom životu bez Nafazola i Olynth-a. Moj brat doživeo manji infarkt desnog uha zbog kojeg i danas ima problema sa sluhom. Opasno se razočarao u televiziju B92, zbog njenog rijaliti šoa Big Bradr. Pokušao sa Autobazama kod Putnika, bezuspešno. Bio na sajmu sa Biljanom, kupio ono što već duže vremena tražim. Održan Referendum za ustav Srbije, na brzaka. Izašao sam i glasao. Počeo sa prebacivanjem fotki sa Parazz-a na Flickr i prezadovoljan tom odlukom i novim servisom.


Novembar
Navukao se na Battlestar Galacticu. Pančevo ponovo postalo (bolje reći - ostalo) redovno poprište velike koncentracije zagađenog vazduha, ali što je najgore i sirena za uzbunjivanje građana. Izbili veliki problemi oko diplomiranih studenata i mastera, Ministarstvo ispalo kvarno na kraju cele priče. Zbog (jopet) nepoloženih Autobaza kupio sebi Sony Ericsson K750, a Bilji dao svoj K700. Počeo da slikam telefonom idiotizme i srbovanja koji se svakodnevno mogu videti na ulicama Pančeva i da ih kačim na blog. Počeo da doživljavam razne gluposti u vojsci, ali zahvaljujući kako mojoj tvrdoglavosti tako i jednoj osobi koja tamo radi i koja mi pomaže da se uklopim - sve prolazi kako valja.


Decembar
Položio napokon Autobaze i to sa osmicom. Održana premijera filma "Čudovište iz Tamiša", jedva se čeka novi DVD u produkciji 15MinutesPictures. Manji problemi sa automobilom, ipak Sputnik se i dalje kotrlja i verno služi. Startovan forum Lada Klub Srbija, čiji sam i dan-danas ponosni urednik sekcije o Samari. Proveo novu godinu sa Bokijem i Saškom kod njih u stanu, kao sasvim obično veče. Izuzetno sam se prijatno proveo.

Poslovna 2006

Prošla 2006. godina bila je i više nego uspešna po pitanju zarade i poslova koje sam imao. Poprilično sam bio prebukiran od strane svih klijenata i poznanika. O poslovnoj u firmi, se ima dosta toga napričati, pošto se radilo prilično udarnički. Kraj 2005. i cela 2006. označila je prelazak svih novih sajtova na tableless dizajn i fokusiranje na XHTML i CSS kompatibilne i koliko je god moguće validne sajtove. Tu sam poprilično napredovao i trudio se da kolege uvedem u celu priču kako ne bismo zaostajali za kolegama iz Engleske.

Mogu smatrati da je stoga 2006. bila itekako napredak u odnosu na prethodne godine. 2005. je bila prekretnica u tim odlukama - preći na tableless dizajn ili ne, a 2006. je bila godina znatnog uspona i učenja, kao i primenjivanja sumiranog znanja u praksi.

Tebam napomenuti da sam zahvaljujući velikim količinama posla uspeo da ispunim svoj financijski plan i da 2007. godinu dočekam u potpunosti spreman za buduće projekte i planove. To me je naročito obradovalo i donelo zadovoljstvo za sve ono za šta sam radio prethodne godine.

Privatna 2006

Sa privatnog aspekta, razmišljam i gledam koliko sam zadovoljan onim što se oko mene dešavalo a na šta sam imao uticaja. Definitivno mogu reći da se neko društvo oko mene promenilo, određeni ljudi su uvek tu i uvek će biti tu, a neki su ispali iz cele priče i došli su drugi. Drago mi je što se češće viđam sa bratom i snajkom, što sada imam 3 kuma i 3 kume (2 prava kuma i 2 prave kume - formulisano i pečaćeno, a 1 par je spreman da uskoči u formalno-pravnu definiciju kumstva; samo je pitanje ko će prvi, oni ili mi :). Nisam imao previše vremena za sebe, ali obzirom na količinu posla - nije ni čudo. Uspeo sam sve ispite da dam do kraja i ostao je još samo diplomski rad, dakle još malo pa će i ovo poglavlje u mom životu biti konkretizovano.

Da nije bilo one alergije, mislim da bi 2006. bila prva u nizu godina gde bih se mogao pohvaliti iole normalnim i stabilnim zdravljem. Tome je doprinela i sada izuzetno blaga zima, kao i jesen, gde nismo uopšte bili izloženi nekim temperaturnim varijacijama.

Blogovska 2006

Što se ovog bloga tiče, mislim da je za publiku koju inače i nije nešto česta i redova, bio prilično posećivan. I pored toga što ne pišem o nekim profesionalnim temama, već uglavnom iznosim mišljenja i stavove, a ponekada i nešto smešno što mi se desilo ili sam video - blog je zaista bio solidno posećen. Možda u 2007. bude i uspešniji, šta znam... Evo statistike:

Posetilaca:
Unique visitors: 4428
Page views: 6688

Rezolucija ekrana:
1024*768 56%
1280*1024 27%
800*600 12%
Unknown 3%
1152*864 2%

Browseri:
IE 55% (6.0 - 48%, 7.0 - 55%, 5.5 - 1%, 5.01 - 1%)
Firefox 43% (2.0 - 28%, 1.5 - 9%, 1.0 - 5%, 1.0.7 - 1%)
Mozilla 2%

Neka i vama i meni i 2007 bude bolja od prethodne u svakom mogućem pogledu. Privatnom, poslovnom, pa i ovom - blogerskom.

No comments:

Post a Comment