Thursday, January 18, 2007

Tišina

Završila se i ova maratonska predizbodna kampanja. Ne verujem da se razlikujem od ostatka ljudi koje poznajem ili pak ne poznajem, po stavovima koje imam o toj kampanji (kampanjama) - zaključak je, smučili su mi se svi živi. Nijedan ne uliva poverenje, svi do jednog su polako počeli da padaju u mojim očima (verovatno i kod svih ostalih), spuštajući se do nivoa deteta od par godina. Pričaju o boljoj budućnosti ako oni dođu na vlast, a kako ne treba da dođu oni koju su 90-ih pustošili državu, ili pak da će oni srediti ono što su prethodni zasrali u poslednjih 6 godina... Demagozi, sve do jednog.

Tek u nedelju ću ponovo ćuti poklike vođa političkih stranaka, onih diplomiranih a zadriglih i ogrezlih u sopstvenoj stupidnosti, šarmantnih prosedih i slatko-govorljivih, starih koji imaju iskustvo zajedno sa prevrtljivim koji imaju energiju, koji gledaju koze dok brste, kojih ima samo na bilbordima i javljaju se iz verovatno afričkih zemalja a u Srbiju ne smeju da kroče da ih ne bi uhapsili, koji bi u rat za Kosovo, koji bi samo još jednog da obrlate i sami oforme vladu, koji se hvale uspesima za poslednjih par meseci (a ne tri godine) pa bi još četiri godine, onih koji imaju podočnjake i prodali bi Kosovo kao i sve nas, koji su davali ostavke a ustvari ih nisu dali... ne mogu ih se više ni setiti.

Stub za lepljenje plakata u centru Pančeva, skroz oblepljen "nevidljivom" strankom...


I uopšte im se ne radujem... Uživaću u tišini makar ova dva dana, neće mi zastave vijoriti na ekranu televizora, neće mi glupavi i pretenciozni slogani proletati ispred očiju i neće mi se zgaditi kada ih vidim - sve do jednog.

Jedini koji su uspeli da me nasmeju, ali ne svojim pričama ili obećanjima (koja i deluju realno i razumno za razliku od drugih stranaka) bili su ljudi iz G17 Plus. Prvo, što sam juče video nove plakate, friške postavljene, skroz bele, gde se samo vidi linija koja nešto zaokružuje, da bih tek kada se približim na par metara jedva video da je broj koji unutar te linije ustvari broj 2; a drugo što sam sinoć u Pančevu video prijatelja iz te stranke koji mi je objasnio da nisu na to mogli da utiču, da su dobili postere iz Beograda i da su se i sami smejali kada su ih videli.

Verujem, potpuno sa razlogom.


No comments:

Post a Comment