Monday, January 15, 2007

Virtuelno glasanje

Evo, naiđoh na sasvim simpatični Webglasač koji mi je omogućio da realno (koliko je god to moguće realno) pogledam sa kojim strankama se moji stavovi poklapaju. I moram reći da ne mogu da poverujem da se moji stavovi poklapaju sa strankom za koju nikada ne bih rekao da se poklapaju. Evo rezultata:

SPO - 78,3%
DS - 71,7%
G17 - 71,7%
LDP/GSS/LSV/SDU - 65%
DSS - 60%

Iako su razlike male, ne mogu nikako reći da se slažem čak 65% sa koalicijom Čede Jovanovića ili pak da se manje slažem sa stavovima DS-a. Možda je stvar u tome da se veliki broj stranaka poklapa sa stavovima (izuzimajući LDP, SRS i SPS koji idu sasvim u krajnosti). Ipak, znam da sam tu negde pri vrhu po zajedničkim stavovima sa DS-om, za koju ću najverovatnije i glasati na ovim izborima.

Čudi me da nema SRS-a ili SPS-a, pošto bi bilo interesantno videti i koliko se stavovi posetilaca poklapaju sa ovim levičarskim i opozicionim strankama.

2 comments:

  1. SPS, a pogotovo SRS nemaju blage veze sa levicarskim idejama. SPS je nacional-socijalisticka, a SRS cisto extremno desna

    ReplyDelete
  2. To je istina, ali se SPS naziva levičarskom strankom.

    Za SRS sam omanuo, šta ćeš kada žurim u kucanju.

    ReplyDelete