Friday, January 19, 2007

Zdraviji doručak - Mini Plazma i voćni jogurt

Mini Plazma i voćni jogurt na stolu u kancelarijiKako se u Pančevu zdravije hraniti? Ovo pitanje stalno sebi postavljam od kako sam se posle nove godine odlučio da pokušam sa zdravijom ishranom, makar u slučaju doručka za vreme pauze na poslu. Elem, jedini pokušaj cilja na to da se smanji na prvom mestu količina koja se unosti, a na drugom mestu da se pokuša sa unošenjem hranljivijih i bogatijih namirnica.

Današnji pokušaj je količinski ne toliko bogat (recimo, kolega Vili ne bi izdržao ni dva sata a da posle ovoga ne pojede još nešto) ali ja uspevam da manje jedem a da opet budem sit do ručka. Naravno, pokušavam da kočinski i energetski smanjim doručak i večeru, dok bi ručak trebao da bude bogatiji, kako ugljenim hidratima, tako i mastima.

Danas je izbor pao na ovu magičnu kombinaciju. Nema u Srbiji čoveka ili deteta koje nije probalo ili odraslo na Plazmi, a voćni jogurt, iako relativna novina u Srbiji, kod mene se dobro primio. Iako je u pitanju Somboledov, nije uopšte loš, mada mi je Imlekov 100x bolji, sigurno. Sama Mini Plazma je teška oko 80g, a jogurt oko 330g. Nema potrebe za više. Od korisnih sastojaka doručak sadrži vitamine A, E, C, B1, Niacin, B6 i folnu kiselinu, kalcijum, fosfor, gvožđe, ali i dosta proteina, ugljenih hidrata, saharozu, mlečne masti... Ukupna energetska vrednost doruka je 1836kJ (Plazma) i 313kJ (jogurt) što je u totalu 2149kJ. Po mom mišljenju, više nego dovoljno.

Ko se ne prežderava za doručak, sigurno će uživati u ovoj zdravoj kombinaciji.

2 comments:

  1. ovaj... Da nije to premalo za najvazniji obrok u danu? Ne znam sto ali meni to izgleda kao premalo hrane

    ReplyDelete
  2. Dellboy: "Breakfast is for whimps!"

    Tebi kao srednjškolcu je premalo, što razumem, a meni kao prekaljenom čoveku koji može da živi na kafi i Chipsy-ju - i više nego dovoljno ;)

    ReplyDelete