Monday, February 05, 2007

Biljin rođendan

Prošlo je više od nedelju dana kako smo proslavili rođendan moje drage. Iako je već toliko prošlo, setio sam se kako smo se okupili i kako nam je bilo zanimljivo. Sve u svemu, taj osećaj kada smo zajedno dočekivali goste i pratili ih kući bio je izuzetan. Kao da smo zajedno više nego što jesmo i kao da već živimo zajedno. Neverovatno. Kada sad razmislim zvuči mi vrlo kratko kada kažem da se zabavljamo već tri godine. Nekome bi to bilo previše i ne znam da li bi svako mogao to da izdrži, ali ona i ja... Trajemo skoro toliko.

U goste su nam došli svi kumovi i moj brat sa njegovom ženom. Kada kažem svi kumovi, mislim na mog Kuma i njegovu devojku, na kuma Vanju i kuma Mikicu, kuma Jelenu i kuma Saleta, buduće kuma Višnje i Mikija. Ih bre, sve kum do kuma :) Da nije Bokija i Saške bilo bi monotono. I bilo je fantastično, društvo kada se okupi i priča sve dogodovštine i razmenjuje utiske. To je pravi doživljaj... Tu su i kompletne fotke sa okupljanja, koga interesuje.

Elem, tri godine Biljana i ja proslavićemo za malo manje od 2 nedelje, tačnije nedelja na ponedeljak, 18. na 19. februar. Neobičan termin za proslavljanje, zar ne. Eto, još malo pa tri godine. Nadam se da ćemo uskoro krunisati naše zabavljanje na pravi način.

Eh da, a evo šta sam joj kupio za rođendan ;)

No comments:

Post a Comment