Friday, February 23, 2007

Iskaz ft. Sky Wikluh - Superzvezda

Nije samo stvar u tome što su moji prijatelji iz 15 Minutes Pikčrz, pančevačka film-gerila, radili spot za ovu magičnu hip-hop kombinaciju, već i u tome kako je urađena i numera i sam spot. Fenomenalno, zaista.

Juče Beat svrati do firme da se pohvali, i naravno da link ka Pop-Boksu, odakle sam i odgledao spot. Numera je klasična ali pevljiva hip-hop, ali itekako ulazi u glavu. Ne mogu da je izbacim, totalno je zarazna. Čestitke Iskazu i Wikluhu. Ali i Beatu koji je odlično, ali zaista odlično odradio spot. Strip-fazon, a u spotu se pojavljuje i odlični Vladimir Mrdaković, glumac iz filma Čudovište iz Tamiša. Hehehe, Mrdak je ono malo svojih dvadesetak sekundi odradio vrhunski.

Koga interesuje, neka navali...

Iskaz ft. Sky Wikluh - Superzvezda
192x144px - 56Kbps - 2.6Mb
240x180px - 256Kbps - 8.1Mb
320x240px - 512Kbps - 14.3Mb

3 comments:

  1. Ej ovi su skroz dobri, kao i sam spot.

    ReplyDelete
  2. Pa kažem ja, uopšte nisu loši ;) Hej, ako nisi odgledao nijedan film 15MP, baci mi na mail adresu da ti pošaljem DVD-e. 4Free, of course...

    ReplyDelete
  3. WIKLUH JE CAR!!!! PESMA JE EXTRA A SPOT JOS BOLJI!!!!!!!! POZZ SVIMA!!!!!!!!!! @@@

    ReplyDelete