Wednesday, February 07, 2007

Mentalna blokada

Već više dana pokušavam da razmišljam u pravcu budućeg logotipa firme koju osniva firma u kojoj radim i jednostavno sam u potpunosti blokiran. Zašto? Pa da li je potrebno reći da...

  • Nemam nikakve smernice
  • Nemam nikakva uputstva
  • Ne znam šta žele logotipom da kažu
  • Ne mogu nijednu reč iz naziva firme da vežem sa nečim "opipljivim"

Neko zlurad bi sigurno primetio i rekao "pa to je najbolje, skroz su ti određene ruke!" Ali jok... verujte, za logotip firme koja će se zvati BIS Solutions (gde su ključne reči - business, inteligence i solutions) mogu da odradim logotip koji će imati samo font u sebi, ali mi je najproblematičniji znak. Prokleti i jebeni znak. Ne mogu ni sa čim da povežem ni biznis, ni inteligenciju a po najmanje rešenja. Sve što mi pada na pamet je jednostavno - jadno, bledo ili u krajnjem slučaju - već viđeno.

Padalo mi je svašta na pamet, i akt tašne, i ruke koje se rukuju, i fascikle, računari, mozak u krajnjem slučaju (gde ćete očigledniju asocijaciju na inteligenciju), ali kratko rečeno - sve je sranje. Sve što pokušam da stilizujem me uopšte ne inspiriše, naprotiv.

Sve se nadam da će onako, sa neba, da mi nešto padne na pamet. Nešto super-inteligentno i jednostavno. Nisam ja te sreće. A ni pameti.

E takve stvari me nateraju na razmišljanje da se manem ovog glupavog posla i pređem na neku fizikaliju. Recimo - automehaničarstvo...

3 comments:

  1. Mali lavirint sa 2-3 zida i crvenom stelicom kao putkoaz. Meni je to simbol rešenja i inteligencije a verovatno i biznisa "jedan put je pravi" :)

    Pozdrav :)
    Sale

    ReplyDelete
  2. Имам фину идеју, јави се на мејл за детаље.

    ReplyDelete
  3. Bih ja ali ti nešto baš i ne radi profil, Filipe :)

    Videćemo, možda se i izblokiram...

    ReplyDelete