Thursday, February 22, 2007

Treća godišnjica

Eto, još jedna godina prošla a da se jedva i primeti šta se sve izdešavalo oko mene. Neverovatno, kako sam stariji tako imam osećaj da se sve oko mene odigrava brže i brže, kao da nemam vremena da stanem i kažem "wooohoooo... slooooow down...."

Zalazak sunca u Novom Sadu, slikano sa Petrovaradinske tvrđave.


Goxxy Flickr foto galerija

Iako je prokleto brz, iako stičem utisak da jedino tu mogu da primetim kako polako ali sigurno matorim :) život koji živim odlična je stvar, naročito ako pogledam zbog čega mu se radujem i šta je ono što me može oraspoložiti. Trogodišnjica zabavljanja sa Biljanom je jedna od tih stvari. Za razliku od prethodne dve godine, kada smo jubileje proslavili u Pančevu, ovog puta sam želeo da odemo dalje od smrdljivog grada... u drugi rafinerijski grad - Novi Sad :)

Krenuli u 12h i stigli tamo oko 13:10, sa zaustavljanjima na putu. Lada služila fantastično. Nismo bili negde baš specijalno, ali obzirom da godinama nisam bio u Novom Sadu, a da zajedno tamo nikada nismo otišli - bilo nam je baš fino. Vreme u nedelju nas je sasvim poslužilo. Šetali smo se centrom, parkom i na kraju završili na Petrovaradinu, razgledajući tvrđavu i fotkajući sve što možemo da ufotkamo. Predveče smo proveli u restoranu "Marina", iako smo imali u planu neki drugi. Recimo Surabayu, ali prokletinju nismo mogli nikako da nađemo. Večera sa parčetom mesa veličine đona patike broj 52 od ovećeg slona... I puni stomaci. Puna srca da ne zaboravimo.

Ne pitam se više kako i zašto je tako brzo prošlo još godinu dana. Konstatujem samo to da mi je iz dana u dan lepše i da živim za taj dan kada ćemo naći zajedničko mesto za život. Da podelimo konkretno sve one lepe momente, one avanture i dileme, rešavamo probleme... Kada pomislim na to, nijedan problem ne vidim kao problem, već kao avanturu i nov način da se još više zbližimo. O tome... kroz par meseci, nadam se.

Pokloni? Ako baš mora da se zna - ja njoj rozi SE Z610, a ona meni novčanik i Maisto 1:18 Ferrari F50 Barchetta. Žuti. Sklopljen istog dana, šepuri se pored ostalih Bburago maketa.

2 comments:

  1. Čestitke!! :D

    Btw. Restoran "Surabaya" je popriličmno daleko od centra, morali bi da se vozite gradskim prevozom ili taksijem...

    ReplyDelete
  2. Pazi, postoje 2 restorana Surabaya, ukoliko su informacije na sajtu tačne. Izgleda da su taj u samom centru zatvorili.

    Hvala na čestitkama :)

    ReplyDelete