Monday, March 19, 2007

Jedna subota: Kalemegdan, šetnja, Kosmika

Subota, već dogovoren casual odlazak sa Biljom do Beograda. Razlog - nema nikakvog specijalnog, osim prezentacije Kosmike za koju sam čuo od mog Kuma. Ionako smo želeli da se po lepom vremenu malo prošetamo i odemo iz Pančeva. Makar na kratko.

Ustajem jedva u 10:30, znam da treba da odem po Bilju u 11h. Mrtav umoran, prethodnu noć se dva puta budio zbog slobodnog treninga u 1h i kvalifikacija u 4h ujutru. Formula 1, Velika nagrada Australije, naravno.

I pored velike ekstaze i umora zbog nove sezone omiljenog mi sporta (o tome prvom prilikom, kada uhvatim malo više vremena), veoma sam se radovao odlasku. Uželeo sam se celog sunčanog prepodneva sa Biljom, šetnje po zelenoj travi, odmora na klupi, Kalemegdana, kafice u Knez Mihajlovoj... a željno sam iščekivao i multimedijalnu prezentaciju Galeriji SANU.

Šećkali smo se po Knezovoj ulici, uživali u zracima sunca koje je neumoljivo sijalo na gomilu prolaznika. Izmilelih na ulicu iz istog razloga kao i mi - kako bi prošetali malo... Otišli smo naposletku u galeriju i odgledali fantastičnu multimedijalnu prezentaciju zvanu Kosmika. O galaksiji, svemiru, nastanku svega, sunčevom sistemu i planetama, osvajanju meseca... Šta nas čeka u budućnosti. A pored toga, u predvorju galerije - gomila Teslinih pronalazaka koje ste mogli sami da isprobate - fascinantno. Muzika koja je tokom prezentacije neprekidno svirala davala je utisak da smo deo Univerzuma, da imamo svrhu i da možemo slobodno da kažemo da nismo stanovnici Srbije ili planete Zemlje... već deca zvezda...

Toplo preporučujem - prezentacija traje do 25. marta, pa požurite, siguran sam da ćete uživati.

Posle, puni utisaka i čudnog osećaja u grudima, otišli smo u šetnju Kalemegdanom. Gomila ljudi, svako svojim putem, svako svojim razlogom... mi među njima. I tako, zagrljeni, sedeli smo na klupi, lagano jeli sladoled na martovskoj vrućini, potpuno ispunjeni i raspoloženi, uživali u trenutku...

Za kraj - da je više ovakvih dana, mislim da bi život bila jedna neverovatno dobra stvar, a ne robovanje obavezama i poslu. Da je više ovakvih dana sa Biljanom, bih bio najsrećniji i najzadovoljniji čovek na svetu, svaki dan bi mi bio ispunjen ljubavlju i srećom i bio bih zadovoljan svim oko sebe. I da je više ljudi koji gledaju takve stvari kao što je Kosmika - bili bismo mnogo pametniji i srdačniji.

No comments:

Post a Comment