Friday, April 27, 2007

Blogger Template v2

Većina vas koji ste prešli na Blogger verziju 2.0, primetili ste da postoji izuzetna mogućnost kontrole template-a i premeštanja elemenata u okviru template-a. Za one entuzijaste, kao što sam ja, koji su svoj Blogger v1 template konstantno unapređivali i "budžili", to je značilo da ćemo morati sve ispočetka da radimo. Muke li velike...

Tako sam se i ja napokon nakanio i preradio svoj v1 zimski template u v2 prolećni. I izuzetno sam zadovoljan rezultatima. Dobro, možda ga IE baš i ne vidi najsretnije, ali ko još koristi taj browser? Reći ćete "Pa ni u IE7 se ne vidi baš najbolje..."? E, pa možete da mi pljunete pod prozor. Koristite pravi browser - koristite Firefox, Operu, Mozillu, Safari... pogledajte Browse happy.

Anyways, u čast novog template-a i novog izgleda (koji je izgleda nesvesno podsetio na Luminarc-ov komplet posuđa Plenitude Vert!), malo sam se igrao i sa Blogger-ovim logotipom.

1 comment:

  1. Ovaj novi blogger mi nije bog zna sta, cak i sa nekim poboljsanjima, ali je i dalje jednostavan za upotrebu pa se ne bunim. Svidja mi se kako ovaj blog izgleda. Ja jos uvek kradem od Pannasmontate i ostalih, a stvarno bih volela da imam vremena da se sama bacim na kodiranje.

    ReplyDelete