Friday, April 20, 2007

Kako je bilo na okupljanju LKS-a?

Saletova Niva, moj Sputnik i Savketova Samara


Goxxy Flickr foto galerija

Moram biti iskren prema svima onima koji čitaju moj blog, a pogotovo ako ima nekog od članova LKS foruma - opasno sam se smorio na samom početku. Čim sam došao, desilo se da sam jednostavno osetio žaljenje što sam došao na okupljanje, najpre zbog toga što sam očekivao mnogo više. Sreća pa ovo nije trajalo dugo... :)

Elem, bogat sadržaj, ludo društvo i mnogo Lada gde se svašta interesantno moglo da se vidi i doživi, kao i dobra hrana koje je bilo za sve imali su svoj itekako pozitivan uticaj. Stoga je za prvo okupljanje Lada Klub-a ocena izuzetno povoljna. Bilo je 16 automobila, 10 naših, 4 češke i 2 bugarske Lade. A i momci i devojke iz okoline su zaista prijateljski raspoloženi, šta više reći.

Program je bio sledeći: Okupljanje od 10-14; ručak, odnosno roštilj od 14-16; paradna vožnja kroz Vršac od 16-17; zatim ponovno okupljanje i fotografisanje i zezanje. Sale, Jeca, Bilja i ja smo se prošetali Vršcem od 18 do 19h, i vratili na večeru. Prespavali smo u Hotelu Srbija u Vršcu i sutra ujutru otišli na sajam građevine u Beogradu.

Društvo je bilo silno, svi su bili raspoloženi da pokažu svoja vozila, da popričaju sa nama o našim, da podelimo mišljenja i stavove, utiske kako o kolima, tako i o još raznim stvarima (hrani, stanju u državi, devojkama, zezanju...) Kažem, za prvi put - odlično.

Očekujući nova okupljanja u Češkoj i Bugarskoj (na ovaj drugi krajem leta možda i odemo, nikada se ne zna) - pozdravljam sve automobilske entuzijaste - ne samo ljubitelje Lada :)

No comments:

Post a Comment