Tuesday, April 10, 2007

Okupljanje Lada Klub Srbija

Ako neko kojim slučajem nije znao (a stvarno mislim da ima puno takvih), postoji klub koji je ove godine osnovan a zove se "Lada Klub Srbija". Kao što i sam logotip kaže, radi se o udruženju ljubitelja automobila Lada, čiji sam ponositi član. E, pa ovaj klub odmah u svojoj godini osnivanja pravi i svoje prvo okupljanje u Vršcu. O čemu se radi? Čitajte dalje.

Krajem 2006, na phpBB free forumu podignut je prvenac LKS-a, ali je posle mesec i po dana zatvoren od strane phpBB-a, bez ikakvog razloga. Posle nekog vremena ozbiljnog posta i nemogućnosti da podelim svoje muke, nevolje ali i divne stvari o svom automobilu ali i o tuđim automobilima, Marko Višacki, osnivač kluba smogao je snage i skupio novaca da otvori pravi forum za te potrebe. I vrlo brzo, rodila se ideja da se članovi okupe i podele svoju strast za ovim brendom.

Tako se po prvi put, u subotu i nedelju, 14. i 15. aprila ove godine, u Vršcu, okupljaju entuzijasti koji voze Lade iz Srbije, Bugarske, Češke, Slovačke, a možda iz još nekog mesta, pretvarajući prvobitnu ideju u stvarnost. Koga interesuje da vidi dobro očuvane Lade, budžene ili pak stilski sređene - neka se pojavi u Vršcu. Biće svih modela, od 2101, preko poznate "specijalke", Rive, Samare, Nive, serije 110-112 a možda bude i koja Kalina - a svako ko dođe - dobrodošao je!

1 comment:

  1. Goxy da li mi mozes poslati email adresu Visacki Marka mnogo mi je potrebna unapred hvala. moja adresa je pekurardaniel@yahoo.com

    ReplyDelete