Tuesday, April 10, 2007

Postadoh stric

Mali zamotuljak, popularna "veknica" sa još manjom glavicom koja jedva da viri...


Eto i to se desilo. Mogu da precrtam sa spiska "obaveza", iako naravno to i nije ni bila moja obaveza :) U četvrtak oko 13:30 rodila se mala Ivona Ratković, teška oko 3,6kg a dugačka oko 56cm. Ma prava vekna hleba, šta reći više.

I ja saznah prvi, smešno. Čeprkam nešto oko Sputnika i malo iza mene kola parkira komšija, koji je porodio Sašku. Razmišljam "Šta će on ovde... Zar ne treba da porodi Sašku?!" I on mi priđe i čestita i pita da li su javili Bokiju. "Pojma nemam", rekoh. I nazovem ga i prenesem divne vesti. Baš danas, na moj 28. rođendan - 10. aprila (omatorelo se, nema šta), Ivona zajedno sa majkom izlazi iz bolnice. U pratnji mame, tate, babe i dvojice deda. A tu su i prababa i pradeda, pa eto i ja - stric. I naravno, strina Biljana u pokušaju :) Svi smo u četvrtak unapređeni, za po jedan čin. Kao u vojsci :)

Neka nam je živa i zdrava. Ceo Bokijev i Saškin život će se sada vrteti oko ovog malog cvrčka i nove miljenice porodica Ratković i Rendić. I to u potpunosti sa razlogom.

Your's truly
Ponosni stric, nosilac dobrih vesti :)

4 comments:

  1. Hvala, hvala. Više treba čestitati još ponosnijim roditeljima, naravno. Eno ih, uče menjanje pelena i sve što ide uz to :D

    ReplyDelete
  2. Nek' je sa srecom!

    ReplyDelete
  3. Ah da cestitke i od porodice Misic!!!!

    ReplyDelete