Friday, May 11, 2007

Mali Bak

Bak sa cvetnom kapicom :)

Već je postao omiljen u familiji. Svi paze o njemu a samo ga Biljana mazi. Dobro, i ja ponekad.


Naš mešanac rotvajlera, pit bula i još neke unknown sorte polako raste. Iako sam odavno obećao nove slike, tek sam se danas setio da donesem kabl za telefon i prebacim slike na kompjuter.

Mali je toliko sladak, ali zaista i kočoperan - kako kažu matori ljudi. Do sada je već navikao da se igra sa svojim arhi-neprijateljem mačkom, da laje na kukurikanje petla iz obora, da dođe kada ga pozovu, ali i da sakriva tuđe papuče, da piški gde stigne (veliku nuždu isključivo obavlja uz ogradu blizu komšije), da grize kutnjacima a ne prednjim zubima prste dok se sa njim igramo... Kada malo bolje razmislim, to kočoperenje i nije čudno uzevši u obzir kakav je "miks" u pitanju i da je pas poreklom iz Zemuna :)

Ovaj vikend ćemo otići jedno popodne da provedemo sa njim i da se igramo. Mislim da je Biljani najviše nedostajao, a bogami - i meni. A evo i slika koje sam obećao. Ovo je leglo odakle smo ga odveli. Probajte da ga pronađete.

Leglo malih kučića

Kod Bilje u krilu, uživa.

Kod moje drage u krilu

Gleda nas onako... bojažljivo i upitno.

Žačuđen, kod Ljube u krilu

Omiljena nam slika - sa cvetnom kapicom :)

Sa cvetnom kapicom

I naravno - njegov "arhi-neprijatelj", mačor Cile, koji se sa njim sprijateljio posle nedelju dana istorijske borbe.

Cile - arhi neprijatelj

No comments:

Post a Comment