Friday, May 18, 2007

Novi Google Analytics

Google Analytics v2 na Goxxy's personal thoughts blogu

Odmah isprobana nova verzija na statistici o ovom blogu.


Za one koji koriste ovaj veoma koristan servis ne samo u statističke već i u marketinške svrhe, dolazi odlična vest - izašla je nova verzija Google Analytics. Za razliku od prethodnog koji je, po mom mišljenju, davao gomilu informacija koje većina korisnika neće upotrebljavati a koji je i pored svega toga bio... prenatrpan sitnim informacijama i glupavim pie-chartovima, nova verzija je toliki iskorak unapred da ću ga i ja aktivnije koristiti.

Što se mene tiče... prvi veliki napredak je u boljem korišćenju raspoloživog prostora - sve je iskorišćeno i sve je krupnije, upadljivije, upečatljivije - preglednije. Drugi se ogleda u jasnijim graficima sa čitljivijim podacima - većina grafika je klasičnih line-chart, dok je manji broj sada pie-chartova. I treća, meni najbolja stavka je u mogućnosti upoređivanja sa prethodnim stanjem - zelenom bojom se prikazuje napredak u nečemu (kao recimo kod mene - vreme korisnika na sajtu) a crvenom bojom loš rezultat, odnosno "unazađenje" (kao kod mene - broj novih poseta sajtu). A evo svih noviteta u ovoj verziji proizvoda, direktno od Google-a.

Sve u svemu vrlo pozitivno i svakako dopadljivo za oči. Šta biste drugo očekivali od Google-a? :) Eto, za one neverne Tome, neka kreiraju nalog i pogledaju sami - mislim da će naći mnoštvo korisnih stvari na ovom servisu.

1 comment:

  1. hmm..interesanto, meni je preglednija i lakša za upotrebu prethodna verzija, tako da kad želim da pregledam izveštaje uvek kliknem na "previous interface". Stvar navike možda...

    ReplyDelete