Wednesday, May 09, 2007

Politika je kurva - šta su onda političari?

Svojevremeno sam u temi Fucking politika, fucking mediji iskazao svoje ogorčenje kako politike i odnosu političara prema narodu, tako i kako se bilo šta od tih dnevno-političkih vesti plasira preko medija.

Najnoviji biser su bili tromesečna prepiranja (ne čitati ovo kao "pregovori") o vladi i napokon kao šlag na tortu katastrofično-klaustrofobično-šokantno biranje Tomislava Nikolića za predsednika Narodne skupštine Republike Srbije. Mislim, šta je tu toliko strašno... Počinjem da primećujem da se za razliku od ljudi koji besne zbog političke svakodnevnice, nekako trudim da - ne da oguglam i upustim se u nerazmišljanje i razbibrigu za bilo koje izbore, već da sve to gledam na ovakav način...

Ko zna zašto je to dobro.

Ali, da je dobro - nije dobro. Možda će nekada biti. Izgubili smo tri meseca, ništa nismo dobili pregovorima. Više mi je žao bačenog vremena i bacanja novca poreskih obveznika na ljude koji pregovaraju, a ništa pametno ne rade. I sve smo bliži novim izborima i ko će znati šta ćemo tada izabrati. I koliko ćemo para za to baciti. Ipak, šta god da izaberemo, samo smo izabrali. Mi istomišljenici, ili oni neistomišljenici - koga ima više, ti će izabrati sve što sledi.

Elem, suma-sumarum - tako nam je kako smo birali. A ko se plaši, verovatno će zapaliti iz Srbije, a ko se ne plaši - ostaće. Ja spadam u treću grupu. Volim svoju zemlju, volim njene ravnice i planine, volim ljude u njoj (uglavnom), volim život ovde koji je dosta sporiji od ostatka sveta i ne želim ikada da je napustim. Da se brinem o sadašnjoj situaciji - brinem se pomalo. Ali me više ništa ne tangira. Šta bude neka bude, nije vredno nerviranja imog zdravlja.

Kaže se da je politika kurva. Šta li su onda političari? Ili njene mušterije ili makroi. To je dilema. Ne razmišljam, imam stvari oko čega se ja dvoumim i razmišljam. O tome u sledećem postu...

2 comments: