Friday, June 15, 2007

Flickr Pro nalog, od sada i u Srbiji

Flickr logo

Globalno prepoznatljiv Flickr logo.


Eto, napokon neko da obrati pažnju i na nas iz ove čudne zemlje Sorabije i da se smiluje i dozvoli nam da na njih trošimo pare. Pod "neko" i "njih" podrazumevam Yahoo i Flickr koji su - možda akcijom širenja na ove prostore ili slušajući puls tržišta - odlučili da nam omoguće da direktno, preko kreditnih kartica omogućimo kupovinu Flickr naloga. O ovome su pisali i Goran, Miloš, možda i još neki ljude čije blogove ne čitam, ali suma sumarum - preko njih sam i saznao.

Pre svega ovoga, pokušavao sam par puta da uplatim Pro nalog, koji košta oko 50-ak US dolara, ali slaba vajda. Ili da platiš preko PayPal-a ili da šalješ novce u koverti. Prva opcija pada u vodu, jerbo Srbija ne postoji u PayPal-u, a druga... pa da li je potrebno govoriti koliko je glupavo koristiti drugu opciju? Da nisam toliki freak za Flickr (probao sam i Picasaweb i Parazz, kao i još neke free servise koji ograniče ili upload, ili broj fotki, ili veličinu) i gomilu njegovih opcija koji su me osvojili i pored činjenice da se free nalozima ograničava i mesečni protok za upload i broj slika... verovatno ne bih nikada ni upgrade-ovao nalog.

Ovako, samo treba da se strpim neko vreme i da uzmem kreditnu karticu u banci jer sam "novopečeni" zaposleni (ustvari, odslužio sam vojsku pa ponovo kreće plata na račun) i da... upgradeujem nalog :) Taman ću otključati sve čari Flickr-a pre nego što odem na odmor na Zlatibor u julu, pa ću odande moći da prebacujem i neke od slika koje su interesantne a bez da mi se stare slike "gurnu u zapećak". Ko je koristio free Flickr nalog, zna o čemu pričam.

Mogu samo da kažem - Izzeta, hvala nizašta! ;)

3 comments:

  1. Ok, lapsus lingue - ja sam mislio na dvogodišnji nalog, ne za jednu godinu.

    ReplyDelete
  2. 'fala, sine, i drgi put... nego, gde je mojih 50$???

    ReplyDelete