Wednesday, June 27, 2007

Formula1.com - redesigned

Formula1.com sajt

Pre dan-dva sajt Formula1.com izgleda ovako - poprilično trendy i pop, ali ne baš 100% po mom ukusu.


Od pre dan-dva osvanuo je novi sajt Formula1.com. Moram odmah, ali odmah da priznam da mi se u startu novi sajt nije svideo i da je delovao isuviše mainstream - prateći trenutne trendove ne na web-u već uopšte u dizajnu. To je po meni možda najveća mana novog sajta, jer je dizajn, takav kakav je, osuđen na redizajn najmanje posle jedne sezone.

Ipak, nije sve tako crno kao što bi vam se činilo iz moje priče. Navigacija je poboljšana, pa iako je malo konfuzna u smislu da se neke stvari ne pojavljuju tamo gde su se pojavljivale i da umesto jednog, sada imate dva klika; sigurno je bolja od one očajne navigacije na starom sajtu. Tamo definitivno niste znali šta da kliknete da biste videli nešto što želite. Na novom sajtu na mouse-over imate i pregled podstavki tako da vam je sve pred očima.

Veliki napredak vidi se i u tome da je sajt rađen za 1024*768 piksela što je sigurno već sada standard za web, ali i u tome da je sajt, iako HTML i CSS nevalidan (što se ne može shvatiti za tako veliku organizaciju kakva je FIA) urađen u potpunosti tableless. O veličini fonta da ne govorimo, mislim da je apsolutno odgovarajuća i da mi sasvim prija za čitanje.

Ipak, napredak je očigledan i veliki i sigurno da će se ogroman web tim koji stoji iza ovog projekta truditi da konstantno unapređuje sajt, dodaje nove sadržaje (kao i u prethodnoj verziji) i da ispravlja moguće greške. Pogledajte sajt i sami proverite. Ja sam siguran da ću, kao veliki obožavatelj ovog sporta, često gledati Formula1.com. I uživati u pogledu ;)

No comments:

Post a Comment