Wednesday, July 18, 2007

Letnja verzija bloga - na mobilnom

U duhu novog dizajna bloga (koji mi se, uzgred, toliko dopao da sam zaista morao da uradim ovo što ću vam pokazati), uzeo sam malo vremena na poslu i uradio temu za telefon koji trenutno imam. Verujem da i većina vas koristi Sony Ericsson K750i.

Elem, ko želi ovu temu za download, slobodno mi pošaljite 50 dinara (nije uračunat PDV) i tema će vam stići na mobilni.

Šalu na stranu, slobodno je downloadujte ovde - svega 264kb zip fajl (tema je 288kb). Valjda će vam se svideti kao i dizajn bloga...

2 comments:

  1. Dizajn bloga je odlican, barem meni! Cestitke.

    ReplyDelete
  2. Hvala najlepše Vladimire. Od druge verzije Bloggera sam se žestoko potrudio da učinim da blog liči na nešto pristojnije i prijatnije za oči.

    I naravno, jako mi je drago da vam se sviđa, ima vas nekoliko. Hvala svima na komplimentima.

    ReplyDelete