Thursday, July 19, 2007

Definitvno sam mrtav umoran...

...neophodan mi je odmor. Imam dokaze za to...

Juče...

Zvoni mi alarm na telefonu, ionako imam dva alarma - pa da se ne uspavam. Tražim telefon, tamo gde se uglavnom nalazi - nema ga. I dalje čujem Tears For Fears - Everybody Wants To Rule The World, ali ne znam odakle. Skapiram da je telefon negde između dušeka i stranice kreveta. Vadim ga odatle čudeći se šta će on uopšte tu... Odlazim po Bilju, da je odvezem na posao a zatim i sebe.

"Jesi dobio poruku noćas što sam ti poslala?"
"Ma jok."
"A ja ti poslala, nisam mogla da zaspem od kafe sinoć."
"Ma glupavi VIP... ustvari..."
Mašim se za džep u toku vožnje i vadim mobilni iz džepa
"Ček da pogledam... Gle! Poslala si! I još sam je pročitao"

I odmah shvatim kako sam "pročitao" njenju poruku. Nit se sećam da me je probudila, ni da sam je pročitao, a istog momenta mi je bilo jasno odakle mobilni ujutru u budžaku kreveta.

Danas

Ustajem, oznojan i odmoran (što je bilo vrlo čudno). Gledam kroz prozor - zvezda prži li prži. Pogledam u moblini... 9:20... 9:20!!!!! Uspavao sam se. Za razliku od jučerašnjeg gafa i smejurije, danas nisam ni čuo alarm na mobilnom. Odnosno 2 alarma na mobilnom. U 7:05 i u 7:10. I naravno, ne sećam se uopšte da je išta pustilo zvuke.

I naravno, Marfi ne bi bio Marfi kada današnji dan ne bi krenuo sasvim naopačke. Odnosno, ne krenuo već nastavio naopačke. Frka na poslu, zezanje oko celodnevnih obaveza oko planiranja puta a bogami sam zaboravio i Flash disk sa juče nasnimljenim svim potrebnim podacima o drugom seminarskom kako bi ih jutros poslao profesoru...

Još samo danas i sutra, i subota je dan D. Odmor kakav čekam već duže, duže vreme...

2 comments:

  1. Goxxy, definitivno ne proveravas stare postove :-). Dao sam ti neke ideje za razmisljanje na temu dela tvog diplomskog (vidi taj post) pa bih ako je moguce nekad i da vidim odgovore (samo pod uslovom ako ispunjavas zelje citalaca, naravno) :-). Dakle, ako stignes procitaj pitanja pre nego sto krenes na odmor (cisto da ne mozes potpuno da se opustis dok si na odmoru :-) ) a na odgovore mogu i da sacekam do povratka.

    ReplyDelete
  2. Daću odgovore, svakako, ali bi bilo jako lepo da čujem ko postavlja pitanja. Sudeći po pitanjima, u pitanju je stručno lice ili makar kolega sa fakulteta (ili Bože moj CIP-a?).

    Stoga, ako nije problem da znam o kome se radi. A odgovore, upravo ću da počnem da pišem. ;)

    ReplyDelete