Thursday, July 05, 2007

Potraga za životnim prostorom

Većina mladih ljudi u Srbiji u starosnom dobu između 25 i 35 godina zasigurno najviše razmišlja o tome kako da dođe do parčeta svog životnog prostora i koliko će morati krvi da pusti da to parče zaista i bude njegovo. U ovoj fazi sam i ja, već poprilično dugo. Ali sada napokon razmišljam forward o tome. Čak sam se i aktivirao po tom pitanju, bio jednom-dva puta u banku na konsultacije, a sa Biljanom sam i počeo da gledam neke nekretnine.

Elem, većina mladih razmišljao o stanu. Ja ne. Ja bih želeo kuću, odnosno kućicu. Nešto oko 70-80 kvadrata. Još ako ima i garažu - fenomenalno. Stan je poslednje rešenje ako ništa od prvobitnih ideja na prođe i ne uspe. Evo, za sada smo pogledali dve kuće i jedna je kao salivena za nas dvoje. I Sputnika naravno, jerbo ima natkriveni deo i za njega. Blizu je i mojih i Biljinih roditelja, a ima sve - ali baš sve, osim grejanja.

I cena je pristupačna, ali trenutno nemam snage ni volje da se - izvin'te na izrazu - zajebavam sa tim. Isuviše sam umoran i iscrpljen pa sve ostavljam posle odmora. Tako ćemo za jedno mesec dana da krenemo aktivno, rešeno i odlučno u potragu za našim prvim životnim prostorom. Od banke ćemo tražiti kredit, a u međuvremenu ćemo videti koja nekretnina će nam biti najpovoljnija za kupovinu.

Sve u svemu, još jedan korak napred u životu. I to, čini mi se, možda najveći korak. Kada ga budem zakoračio, siguran sam da ću se osećati drugačije. I radujem se tome, naravno!

2 comments:

  1. Hvala Natty. Ako ti ikada zatreba savet o tome kako se uzima stambeni kredit od banke... Eto, tu sam za tebe :) Odnosno za sve vas, ako vam treba savet.

    Ustvari kada malo bolje razmislim... Kada budem uzeo kredit, napisaću detaljno temu o tome. O kamatama, garancijama, žirantima, bla, bla... Nekome će sigurno biti od pomoći.

    ReplyDelete