Thursday, August 16, 2007

Kombuha: Odbrana od ambrozije

Kombuha ima ogromne pozitivne efekte. Videćemo da li će me odbraniti od polena ambrozije.


Prošle godine, otprilike u ovo vreme, počeli su moji problemi sa alergijom. U to vreme alergija mi je zvučala kao jedna nemoguća stvar, jerbo nikada na bilo šta nisam bio alergičan. Odradio sam bio test alergena jedno mesec dana kasnije i otkrio da sam na skali od 1 do 100 alergičan čak 98,9 na polem biljke ambrozija. U to vreme sam imao velikih zdravstvenih problema... sa suzenjem očiju i konjuktivitisom, čestom kijavicom, upalom sinusa, pa na kraju i sa grlom. Čak sam jedno vreme bio navučen na Nafazol ili Olynth. Sve se polako smirivalo, ali sinusi i nos nikako...

Tada sam pokušao da pijenjem napitka Kombuha smirim i tu poslednju stvar. I posle par dana, sve je prestalo - kao rukom odnešeno.

Zašto sve ovo pričam? Ovo je vreme kada cveta ta prokleta biljka ambrozija i pravi probleme milionima ljudi, među kojima sam svakako i ja. Nažalost. Već sam primetio prve simptome pre neki dan - kijavica, blago zapušen nos i svrab u očima. Čak sam se jutros probudio sa crvenilom levog oka.

Moj pristup problemu

Od ponedeljka sam počeo da pijem Kombuhu po jednu litru dnevno i mislim... ne, ne... smatram da ću na ovaj način da se odbranim od proklete alergije. Ako i ne uspem da se odbranim, sigurno će posledice alergije biti mnogo manje, a izlečenje višestruko brže. Verujem u potpunosti ovoj čudesnoj gljivi.

Još jednom da napomenem - ko ima bilo kakvih zdravstvenih problema, a naročito sa respiratornim sistemom (grlo, nos) neka proba Kombuhu. Jeste, u prvi mah miris je očajan, ali se ubrzo naviknete, stoga makar probajte. Kada budete videli kakve pozitivne efekte ima na vaš organizam, zavolećete je kao i svi koji su je do sada probali.

9 comments:

  1. Apsolutno isti problem imam i ja. Alergiju sam osetio prvi put pre 5 godina.Te prve godine je bilo najgore, sad vec malo bolje podnosim. Pokusao sam tada piti neki lek protiv alergije ali nije pomoglo, smanjili su se nadražaji kijanja ali me je glava bolela tako da vise nista nisam pio. Kapi za nos ne koristim, trudim se da izdrzim bez njih. Juče sam bas napisao tekst na svom blogu o ambroziji i nekim merama zaštite kojih se treba pridrzavati.

    ReplyDelete
  2. Hvala Oki, dobrodošlo je i ono što sam pročitao na tvom blogu kao i komentari na temu ambrozije. Elem, vredi sve probati što da ne, ako vidim da nešto poboljšava situaciju, zašto se ne držati toga.

    Dakle, za sada ostaje tretman kombuhom, pa ako uspe... uspe. Ako ne, matični mleč.

    ReplyDelete
  3. Meni kombuha nije preterano pomogla u vezi sa blazom alergijom koju imam u periodu maj-jun, ali sam i pored toga navucen na nju. :)

    ReplyDelete
  4. Dobro je što se pomoću ovih blogova možemo informisati malo više nego putem medija.

    Čuo sam juče da se matični mleč može kupiti u apotekama.

    ReplyDelete
  5. E, a baš sam to hteo sledeće da te pitam! :) Odlično, sada sam sve dileme razrešio.

    Ratko, veruj mi da ima mnogo pozitivnih side-efekata, koje možda i ne primećuješ. Recimo da ti je imunitet sigurno jači nego ranije a sigurno se i bolje osećaš od kada piješ kombuhu. 100% pravi izbor, samo da se redovno konzumira, makar po par litara nedeljno.

    ReplyDelete
  6. Ja hocu vec dva dana da iskocim iz svoje koze od svraba ociju! Nervozan sam kao pas, a da stvar bude gora u toku sam spremanja poslednjeg ispita... uh...

    ReplyDelete
  7. Da li ste u borbi protiv alergije na ambroziju pokusali da koristite caj od susenog lotosovog korena? Moze se kupiti u makrobiotickim prodavnicama. Nista komplikovano. Ja sam jedna od "srecnica" koja godinama ratuje sa alergijom na ambroziju. Koristila sam ovaj caj, ali i uvodila promene u ishrani, na bazi makrobiotike. Ove godine sam prosla sa vrlo slabo izrazenom alergijom, skoro da nisam ni primetila da je krizni period prosao. Ne znam da li je pomoglo nesto od onog sto sam napred napisala, ali mozda ce nekome koristiti kao ideja kako da sebi olaksa ovaj problem. Ruzica N.Sad 13.12.2007.

    ReplyDelete
  8. Ništa od toga nisam probao, međutim čak ni Kombuha nije dala 100% svoj doprinos. Odnosno, apsolutno mi se smanjila reakcija organizma na alergiju, tačno sam znao šta da očekujem i kolikoj meri. Mesec dana bez većeg problema sa delimično začepljenim nosom. Tako da, u odnosu na prethodnu godinu - ovo je izuzetan napredak.

    ReplyDelete
  9. Neverovatno !

    postao sam imun na presing posle samo jedne sezone. Sad sam probao da pijem kombuhu i mogu da kazem da u mom slucaju radi 90-100% hvala na otkricu !

    ReplyDelete