Wednesday, August 08, 2007

Ponovio se

Napokon. Nema više "buljenja" u ogromnu 19" kutijetinu, tešku 50 i kusur kilograma, bilo je vreme za zamenu.


Goxxy Flickr foto galerija

Već duže vreme merkam Samsung 960BF crni lakirani monitor. Ustvar, merkam ga od kada je firma u kojoj radim otvorila Samsungovu ekskluzivnu prodavnicu a Vili za svoju devojku kupio Samsung 971P. I taj je prelep, ali je i preskup, dok je ova devetnaestica delovala kao salivena za moj radni sto. Cena, kada se preračuna je oko 270 evra, ali vredi svaku paru. Elem, sreća na kraju što u firmi u kojoj radim nisu imali taj model jer je bio skoro 100 evra skuplji nego gde sam ga kupio!

Naravno, ja ne bih bio to što jesam da odmah nisam našao neku manu. Monitor je toliko lep (i to mu je mana), da sam i mat crnu Microsoft tastaturu morao da zamenim sa juče kupljenom Logitech Ultra Flat lak crnom tastaturom. I sve izgleda fenomenalno, mislim da ću mnogo više imati želju za radom na desktop računaru od sada.

2 comments:

  1. Lazes za onih 50kg!
    Moj 21" Trinitron ima 37kg, tako da... lazes!!! :P
    Znaci, konacno si ga pazario, posle godinu dana prenemaganja ;)
    Ja sam mislio da ces u Ladu da ga instaliras :D

    ReplyDelete
  2. To ću ja još jedan 90BF crni da uzmem za Ladu, ne brini :) I da, konačno - sećaš se kako sam balavio u staroj BiS prodavnici u Njegoševoj, kada god smo ušli... taj monitor mi je boo oči :)

    ReplyDelete