Monday, August 13, 2007

Samsung 960BF prvi problemi

Samsung logo uliva poverenje... da li je tako?


Goxxy Flickr foto galerija

Hvala Bogu, pa nisu hardverske prirode. Svakako da očekujem da novi Samsung 960BF monitor radi kako valja, ali po prvoj instalaciji i priključivanju na računar sve je delovalo previše svetlo. Da li zbog DVI priključka ili zbog toga što nisam mogao da direktno da panela monitora podesim osvetljenje... ne znam. Sve u svemu, po priključivanju na PC i startovanja Windowsa, suočio sam se sa prvim većim problemom koji, kako sam čitao, imaju većina korisnika Samsungovih monitora bez opcionih dugmadi na panelu monitora. Ovakvi monitori imaju sam on/off dogme, i to vam je to.

Dakle, sve se radi softverski, što i nije toliko loše jer opcija ima pregršt. Još samo kada bi radilo. Magic Rotation, Natural Colors radi kako valja, ali najbitniji software - Magic Tune, prijavljivao je da moj PC i grafička kartica ne podržavaju ovaj monitor, tj. ovaj program. Kakva budalaština, jer je ATI Radeon 9600 svakako na spisku podržanih grafičkih kartica.

Tih dana sam preskočio nerviranje i tek u petak pročitao detaljnije o ovom problemu. Čitam - programi padaju zbog Magic Tune-a, igrice pucaju, isve zbog verzije 3.6. I da fora bude najveća, rešenje je - paz'te sada ovo - download verzije verzije 3.6 sa sajta i njeno instaliranje. Jer verzija 3.6 koju dobijate na CD-u uz monitor nije ista sa verzijom 3.6 koja se skida sa sajta. Ako to ne upali, kažu, probajte Magic Tune Premium. Ja preskočim 3.6 sa sajta (iako sam i njega skinuo - za ne-daj-Bože) i odmah instaliram Magic Tune Premium. I, gle čuda, sve perfektno radi. Čak mi ni ne treba Magic Rotation i monitor se automatski adaptira pri rotaciji panela, što sa Magic Rotation-om koji dolazi uz CD nije uopšte radio.

Suma sumarum, posle prvobitnog hype-a i ogromnog razočaranja zbog glupog Magic Tune-a, opet sam pozitivan u vezi novog monitora. Mogu (napokon) da mu podesim osvetljenje, kontrast, boje i da to radim u par klika mišem. I bez viška dugmića na prednjem panelu monitora. Izgleda da ipak ovaj monitor vredi, ali samo kada bi uz pakovanje dolazio Magic Tune Premium software. Ovako, prvi utisak je bitno pokvaren bespotrebnim problemima na samom početku rada.

No comments:

Post a Comment